B Vectran ajovalot
elikkäs voiko B1 mallin Vectran ajovaloihin vaihtaa vain lasit vai meneekö koko umpio vaihtoon? Tutkailin tossa oman auton umpiota ja päällä oli ainakin jonkinlaiset klipsut, joten lasi vois jopa irrota ehjänä... Onko joku vaihtanut ja mistä sais pelkkiä laseja/mitä maksaa?
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
-
nooppeli98
- 'Admiral'

- Ooppelimies
- 'Diplomat'

menee vähän off topic...
Vectra b:ssä on siis yhteensä neljät takavalopolttimot. Oon huomannu useita semmoisia jollainlailla tuunattuja Bvectroja missä ne uloimmaiset polttimot on poistettu, eli vain sisimmäiset palavat!! Miksi näin pitää tehdä? Onko se hienono näköistä vai? Mun mielestä se aika mautonta!
Jotkut varmaan nauraa mulle, mutta ei haittaa. Mä nauran aina niille lippispäisille, ketkä ajaa kyseisillä vectroilla.
Vectra b:ssä on siis yhteensä neljät takavalopolttimot. Oon huomannu useita semmoisia jollainlailla tuunattuja Bvectroja missä ne uloimmaiset polttimot on poistettu, eli vain sisimmäiset palavat!! Miksi näin pitää tehdä? Onko se hienono näköistä vai? Mun mielestä se aika mautonta!
Jotkut varmaan nauraa mulle, mutta ei haittaa. Mä nauran aina niille lippispäisille, ketkä ajaa kyseisillä vectroilla.
ex:
Vectra C Z18XER 2007
Vectra C Z18XE 2005
Vectra C Z18XER 2007
Vectra C Z18XE 2005
-
nooppeli98
- 'Admiral'

Lisää off topic...On 2004-02-09 10:54, vos wrote:
menee vähän off topic...
Vectra b:ssä on siis yhteensä neljät takavalopolttimot. Oon huomannu useita semmoisia jollainlailla tuunattuja Bvectroja missä ne uloimmaiset polttimot on poistettu, eli vain sisimmäiset palavat!!
Itse olen miettinyt että jos virittelis noiden jarruvalopolttimoiden viereen takavalopolttimot
Veikkaan että niitä polttimoita ei oo sieltä poistettu, vaan ne on palanut!On 2004-02-09 10:54, vos wrote:
menee vähän off topic...
Taitaa kuule olla tyyppivikana B-Vectroissa että polttimoita menee reppukaupalla...
Välillä tuntuu tuolla liikenteessä, että ei semmosta B-Vectraa mistä ei olis joku polttimo pimeenä.
Poliisisedätkin vetää Vectralla hymyssäsuin vaikka on puolet perästä pimeenä
2 vuotta ja ei ole mennyt polttimon polttimoa-Ulkovaloissa-edessä tai takaa.Kannattaa laittaa kunnon lamput eikä paskaaOn 2004-02-11 17:33, Jabajee wrote:Veikkaan että niitä polttimoita ei oo sieltä poistettu, vaan ne on palanut!On 2004-02-09 10:54, vos wrote:
menee vähän off topic...
Taitaa kuule olla tyyppivikana B-Vectroissa että polttimoita menee reppukaupalla...
Välillä tuntuu tuolla liikenteessä, että ei semmosta B-Vectraa mistä ei olis joku polttimo pimeenä.
Poliisisedätkin vetää Vectralla hymyssäsuin vaikka on puolet perästä pimeenä![]()
Lämppärin takana paloin 2 lamppua.
[/quote]
Veikkaan että niitä polttimoita ei oo sieltä poistettu, vaan ne on palanut!
[/quote]
tohon voisi sen verran sanoa että kun vaihdetaan niitä polttimoita niin voisi vaihtaa aina kyseisen "sarjan" kaikki polttimot
Veikkaan että niitä polttimoita ei oo sieltä poistettu, vaan ne on palanut!
[/quote]
tohon voisi sen verran sanoa että kun vaihdetaan niitä polttimoita niin voisi vaihtaa aina kyseisen "sarjan" kaikki polttimot