B Vectran ajovalot

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Jaku
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaku »

elikkäs voiko B1 mallin Vectran ajovaloihin vaihtaa vain lasit vai meneekö koko umpio vaihtoon? Tutkailin tossa oman auton umpiota ja päällä oli ainakin jonkinlaiset klipsut, joten lasi vois jopa irrota ehjänä... Onko joku vaihtanut ja mistä sais pelkkiä laseja/mitä maksaa?
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
maza
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja maza »

mul olis b 1 etu-umpiot myytävänä.ostin b kakkosen umpiot ja ennen kesää voisin myydä omani pois...
nooppeli98
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nooppeli98 »

ostin b kakkosen umpiot
Paljonko makso umpiot? uudet/käytetyt/mistä?
Ooppelimies
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ooppelimies »

Lasi on liimalla kiinni muoviosassa, joten lähtee ehjänä irti...
vos
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vos »

menee vähän off topic...

Vectra b:ssä on siis yhteensä neljät takavalopolttimot. Oon huomannu useita semmoisia jollainlailla tuunattuja Bvectroja missä ne uloimmaiset polttimot on poistettu, eli vain sisimmäiset palavat!! Miksi näin pitää tehdä? Onko se hienono näköistä vai? Mun mielestä se aika mautonta!

Jotkut varmaan nauraa mulle, mutta ei haittaa. Mä nauran aina niille lippispäisille, ketkä ajaa kyseisillä vectroilla.
ex:
Vectra C Z18XER 2007
Vectra C Z18XE 2005
nooppeli98
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja nooppeli98 »

On 2004-02-09 10:54, vos wrote:
menee vähän off topic...

Vectra b:ssä on siis yhteensä neljät takavalopolttimot. Oon huomannu useita semmoisia jollainlailla tuunattuja Bvectroja missä ne uloimmaiset polttimot on poistettu, eli vain sisimmäiset palavat!!
Lisää off topic...
Itse olen miettinyt että jos virittelis noiden jarruvalopolttimoiden viereen takavalopolttimot :smile:. Niinkuin riisikuppimiehet näyttävät paljon tekevän.....
Jabajee
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Jabajee »

menee vähän off topic...

Vectra b:ssä on siis yhteensä neljät takavalopolttimot. Oon huomannu useita semmoisia jollainlailla tuunattuja Bvectroja missä ne uloimmaiset polttimot on poistettu, eli vain sisimmäiset palavat!! Miksi näin pitää tehdä? Onko se hienono näköistä vai? Mun mielestä se aika mautonta!

Jotkut varmaan nauraa mulle, mutta ei haittaa. Mä nauran aina niille lippispäisille, ketkä ajaa kyseisillä vectroilla.
Veikkaan että niitä polttimoita ei oo sieltä poistettu, vaan ne on palanut!
Taitaa kuule olla tyyppivikana B-Vectroissa että polttimoita menee reppukaupalla...
Välillä tuntuu tuolla liikenteessä, että ei semmosta B-Vectraa mistä ei olis joku polttimo pimeenä.
Poliisisedätkin vetää Vectralla hymyssäsuin vaikka on puolet perästä pimeenä :grin:
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

On 2004-02-11 17:33, Jabajee wrote:
menee vähän off topic...

Taitaa kuule olla tyyppivikana B-Vectroissa että polttimoita menee reppukaupalla...
Välillä tuntuu tuolla liikenteessä, että ei semmosta B-Vectraa mistä ei olis joku polttimo pimeenä.
Poliisisedätkin vetää Vectralla hymyssäsuin vaikka on puolet perästä pimeenä :grin:
2 vuotta ja ei ole mennyt polttimon polttimoa-Ulkovaloissa-edessä tai takaa.Kannattaa laittaa kunnon lamput eikä paskaa :smile:
Lämppärin takana paloin 2 lamppua.
Olbe
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Olbe »

[/quote]
[/quote]

tohon voisi sen verran sanoa että kun vaihdetaan niitä polttimoita niin voisi vaihtaa aina kyseisen "sarjan" kaikki polttimot :smile:
Vastaa Viestiin