Kiitos vastauksista

Lasi kyllä nousee ihan normaalisti mun mielestä sinne ylös..ääni tulee enemmänkin siitä niinku sivusta..

Epäilen että jotain hassua on sattunut tuolla minun parkkipaikalla (auto seisoi siellä melkein 2 kk, ennen kuin sain korjautettua siitä jonkun ecu vian) koska kuskin puolelta ei ennen kuulunut tuollaista mölinää ja nyt huomasin lasin yläosassa jäljen, ihan kuin joku olisi yrittänyt vääntää/taivuttaa lasia väkisin alas
Pelkääjän puolella lasi ehkä vähän heiluu edestakas, koska yksi ystäväni horjahti kerran lasia päin aika vauhdilla

ja sen jälkeen ääni lisääntyi sillä puolen kun lasi jäi siihen jotenkin heiluvaksi

En tiedä mitä maksaisi korjauttaa sitä pelkääjän puolen lasia..? Vai voisiko sitä yrittää itse jotenkin kiristää tms.? Olisi kiva saada autosta vähän hiljaisempi, jos nuo lasi asiat saisi kuntoon
Niin ja Kiial, olisi makee juttu jos voisit laittaa mulle kuvan, kun lopputulos on valmis sinun autossasi

Kävin viikonloppuna Motonetissä ja huomasin, että siellä myydään sellaista jotain hiilikuitu teippiä tms. niin ehkä kokeilen sillä laittaa sen konsolin.

Ja huomasin tosiaan, että pinta on semmoinen jännän kumimainen ja siksi en tiedä riittääkö pelkästään maalaus siihen, koska minulla on siinä edellisen omistajan jäljiltä aika paljon koiran tekemiä kynnen jälkiä joita ei välttämättä saa kunnolla piiloon pelkällä sillä maalilla/sprayllä..

koska en usko, että uskallan itse lähteä hiomaan tms. sitä konsolin pintaa..
Terkuin Janika