Kuka haluaisi OBD-II lukijan piirejä? (ELM323)

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

On 2004-01-29 15:30, wille wrote:
Niin tosta paypalista sen verran, että jos maksoit sen aktivoinnin visalla, niin se pin-koodi näkyy esim. osuuspankin kautta saatavassa sähköisessä visa-erittelyssä minkä saa netin kautta pankin sivulta...
Siihen meni ainakin minulla vain pari päivää, niin se näkyi siellä, että sen jälkeen maksut menevät heti... :wink:

Pienenä vinkkinä, että suomesta saa myös valmista pakettia -> http://www.omega.fi

<font size=-1>[ This Message was edited by: wille on 2004-01-29 15:34 ]</font>
Joo, minä en saa tuollaista erittelyä mistään (no ehkä sen saisi soittamalla jonnekkin?) koska mulla on vähän erilainen kortti...

Aika kalliita nuo piirit tuolla Omegassa. Onkohan kaikki nyt edelleen halukkaita ottamaan piirin ulkomailta, vai haluaako joku tilata sen itse Suomesta? Näyttää olevan kivat maksut, 7.60€ + 4€ postiennakko. Yhteensä piiri ja muut = 27,6€

Tämä menee kyllä niin kauheaksi säätämiseksi, että taidan sitten lopuksi (kun olen saanut PayPalin auki) pyytää kaikilta halukkailta vahvistusmailin ettei tule "en mää otakkaan juttuja...

-Mikko
Audi S4 Biturbo
levanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja levanen »

Monessa paikassahan sanotaan kyllä, että vaikka olisi OBD2-liitin (oli kytketty kaikki tai ei), niin se ei välttämättä ole OBD2-yhteensopiva.

Löytyykö Vectrasta konepellin takaa tuo OBD2-yhteensopivuus tarra?

scantool.netin forumissa ainoat joissa toimi oli 98-> vuosimallin bensa opelit
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

On 2004-01-30 14:45, RL wrote:
Monessa paikassahan sanotaan kyllä, että vaikka olisi OBD2-liitin (oli kytketty kaikki tai ei), niin se ei välttämättä ole OBD2-yhteensopiva.

Löytyykö Vectrasta konepellin takaa tuo OBD2-yhteensopivuus tarra?

scantool.netin forumissa ainoat joissa toimi oli 98-> vuosimallin bensa opelit
Jaahas, tuota en kyllä tiedä. Pitää varmaan käydä tsekkaamassa jospa siellä jossakin jotain lukee. Nyt tässä lumimyrskyssä ei sinne viitsi mennä :wink: Luulisi sen jo olevan, eikai ne nyt eri TECejä sinne laita eri B-Vectroihin?

-Mikko
Audi S4 Biturbo
levanen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja levanen »

Ainaskin mitä tuota opel-problemforum.deta olen yrittänyt suomentaa, olisi niin että 97-> eteenpäin kyllä pelaa, mutta TECiin laitettas vanhemmissa adapteri TEC2->TEC1..

Haluaisko joku ostaa lähes valmiin OBD2-lukijan, puuttuu pari vastusta, pari konkkaa ja ELM323-piiri. Muut osat kiinni jo piirilevyllä ja OBD2-liitin löytyy.
markkut
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja markkut »

Mutta kuten heke jo aiemmin mainitsi ei scantoolin lukija toiminut '98 2.0 Vectrassani. Jos jollain toimii voisi ilmoitella...
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Enpä ole kyllä huomannut kun olen pari kertaa käynyt huollossa missä ne tökkäsivät TECin kiinni että siinä olisi laitettu mitään adapteria. Ne vaan nappasivat TECin käteen ja tulivan autoon. Tiedä sitten jos niillä oli siinä jo adapteri...?

Eipä tuohon auto muu kuin testaus, sitä ennen en anna periksi! :wink:

-Mikko
Juha_MV6
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Juha_MV6 »

..On 2004-01-30 08:57, MikkoV wrote:
Aika kalliita nuo piirit tuolla Omegassa. Onkohan kaikki nyt edelleen halukkaita ottamaan piirin ulkomailta, vai haluaako joku tilata sen itse Suomesta? Näyttää olevan kivat maksut, 7.60€ + 4€ postiennakko. Yhteensä piiri ja muut = 27,6€..
Hei tuo ei ihan pidä paikkaansa.
Ensinnäkin kun tilaatte tuotteita Jenkeistä ne menevät tulliin jossa hintojen päälle tulee 22% ALV. Tämä koskee myös yksityisiä tilaajia.
Toiseksi posti- ja käsittelykuluni oli 4e mutta alensin ne kahteen euroon koska lähetys on helppoa ja edullista kirjeellä.
Kolmanneksi maksamalla tilille ei tule tuota 4e joka taas johtuu täysin pankin kuluista.
Eli hinta on 17,95 per kappale ja vieläkin edullisempi kun samaan kirjeeseen(=lähetykseen/tilaukseen) tulee useampi.
Tämä ei ole mainos vaan oikaisu virheelliseen tietoon.
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Ok. No sitten eipä varmaan minun kannata alkaa tilailemaan muille ulkomailta kerran Suomestakin saa noita kohtuuhintaan. Itse meinaan kuitenkin tilata koska tuli avattua tuo PayPal-tili ja pitää kokeilla miten se toimii :wink:

Eli kaikki ketkä olis halunnut tilata niitä minun kautta niin unohtakaa...

-Mikko
Audi S4 Biturbo
Vastaa Viestiin