Härnäämistä liikenteessä

Keskustelua Opeleista
Heimo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Heimo »

Sattuipa tänään moottoritiellä seuraavaa:
Olin ohittamassa vasemmalla kaistalla Volvo S80 2.4:sta ajelin 120km/h mittarin mukaan, livuin Herran vierelle niin tämä kiilasi reilulla kaasulla suoraan eteeni ja antoi mennä, varmaan sen minkä autostaan sai irti.
Herran käyttämä oikea kaista oli tyhjä monen sadan metrin matkalta, mutta mun eteen oli päästävä.
No vaihdoin oikealle kaistalle ja naureskelin et mikäs sille tuli :roll:
Varmaan Herralla oli kiire töihin :lol:
Calibra turbo -93/94
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Kuinkahan moni näistä tapauksista on pelkkää kuvittelua/ väärin ymmärtämistä..

Meinaan vaan että jotkut voi tietyssä mielentilassa olla aika herkkiä provosoitumaan pienimmästäkin syystä..ilman että se takaa tuleva "kauhea puskuriin liimautuva terroristi-volvo" itse edes tietää provosoineensa ketään kanssa-autoilijaa.

Taitaa kuitenkin olla niin että se joka provosoituu jostakin kanssa-autoilijan tekosesta on nimenomaan ITSE herkkä ottamaan "haasteita" vastaan/ kuvittelee muiden haasteita.
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TJT »

On 2004-02-16 12:31, spooky wrote:
sitten ei enään halunnut lunastaa autoa kun oli kuulemma maksanut vakuutus yhtiölle aika paljon!!!
Pieni muistutus nyt kaikille siitä,että vakuutusyhtiö ei maksa penniäkään kenenkään ryssimisistä tai muustakaan,vaan kaikki revitään meidän autoilijoiden persiistä.

Koittakaa miettiä sitäkin seuraavan kerran,kun menetätte hermonne liikenteessä...
Black Diamond
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Black Diamond »

Onko kukaan ajatellut,että miksi pitää "kiusata" tai kisailla,päteä liikenteessä.Johtuuko se siitä,että ollaan aika huonolla itsetunnolla liikkeellä.Vai sitä,että elämän muut osa-alueet on aika heikolla pohjalla?Ja puretaan sitä muihin...

<font size=-1>[ This Message was edited by: Platinum on 2004-02-16 22:08 ]</font>
Heimo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Heimo »

On 2004-02-16 22:03, mä wrote:
Meinaan vaan että jotkut voi tietyssä mielentilassa olla aika herkkiä provosoitumaan pienimmästäkin syystä..ilman että se takaa tuleva "kauhea puskuriin liimautuva terroristi-volvo" itse edes tietää provosoineensa ketään kanssa-autoilijaa.
Siis jos mulle ton kirjoituksen heitit,
niin lueppa toi viesti uudestaan...
Jos joku v*tun kusipää kiilaa tyhjältä kaistalta eteeni kun olen vieressä menossa Herrasta ohi, niin eiköhän toi ole ihan tietoinen teko kyseiseltä Volvokuskilta :???:
Vaihdoin itse vain kaistaa sen jälkeen ja jatkoin samaa nopeutta, jos olisin lähtenyt kisaamaan niin eiköhän Volvo olisi jäänyt ja pitäisin varmaan mölyt mahassani, kun vauhtia olisi sen verran kumminkin kertynyt...
Calibra turbo -93/94
Reino Reikäleipä
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Reino Reikäleipä »

On 2004-02-14 18:55, spooky wrote:
Joo eihän sitä tarvii aina ruveta kilpasille.. Mutta mulla taitaa olla jokin asenne vamma tai jotain mutta en voi sietää sitä että jotkut ranskattaret tulee leikkii rinnalle.. Tietenkin tiedän varsin hyvin et jotkut pösöt ja sitikat saa aina tulla kokeilemaan jos tahtoo!!! Ja toi eka postaus oli vahan huonosti selitetty jos aina vastais kaikkiin hasteisiin niin sitähän sais ajaa pedaali pohjas 24h (: ja kukkarokin olis varmaan homattavasti pienempi kun noi kissalan pojat ei tykkää tosta kaahaamisesta..
Mikä siinä muuten on kun otan alle viimeisen faceliftin Peugeot 306:n (vm 2000) niin kaikki tahtoo ohi eikä anna tilaa ja muutenkin kiusaa! Sitten taas kun ajan B-Omegalla niin on niin joustavaa ja tilaa saa ja ohi päästetään. Onko se nyt tosiaan tuo koko vai mikä tuolla liikenteessä jyllää?? Eihän se pösökään mikään kirppu sentäs ole. t.Omppu ja Pösö
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja »

Mikähän siinä on että kun ajoin B-Vectralla niin kukaan ei kiusannut..sitten vaihdoin Astra coupeen..kukaan ei vieläkään ollut haastamassa tai provosoimassa..sitten coupe vaihtui turboon..eikä edelleenkään löytynyt haastajia tai puskurissa luuhaajia..sitten turbo vaihtui SLK:hon..eikä VIELÄKÄÄN löydy ketään kuka koittaisi millään lailla häiriköidä liikenteessä..

Kumma juttu..vai olisikohan sittenkin niin että myös itsellä ja omalla käyttäytymisellä on pienenpieni vaikutus myös siihen miten muut liikenteessä olevat käyttäytyvät..
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Espoon Jore »

Ajat rajoitusten mukaan :smile:
blueranger
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja blueranger »

Eipä kai mikään auto itsekseen tiellä hurista... siinä se taitaa ratin ja penkin välistä löytyä se miten auto liikkuu... :smile:
Joillekin auto on "sen" jatke, toisille melkein koti ja kolmansille @tanan romukasa jolla liikkua pisteestä A pisteeseen B...
Vectr@ B
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Vectr@ B »

On 2004-02-17 07:39, mä wrote:
Mikähän siinä on että kun ajoin B-Vectralla niin kukaan ei kiusannut..sitten vaihdoin Astra coupeen..kukaan ei vieläkään ollut haastamassa tai provosoimassa..sitten coupe vaihtui turboon..eikä edelleenkään löytynyt haastajia tai puskurissa luuhaajia..sitten turbo vaihtui SLK:hon..eikä VIELÄKÄÄN löydy ketään kuka koittaisi millään lailla häiriköidä liikenteessä..

Kumma juttu..vai olisikohan sittenkin niin että myös itsellä ja omalla käyttäytymisellä on pienenpieni vaikutus myös siihen miten muut liikenteessä olevat käyttäytyvät..
Olisiko paikkakunnalla missä asut väliä???
Ainakin täällä kehillä tuota käyttäytymistä on joka perkeleen päivä.AIVAn sama onko mikä merkki kyseessä.

Jollain on muuten huono päivä,kiire,vitutus ja tuokin perkeleen opel kuski painaa ohi.

Itselläni sattunut kymmeniä tilanteita .. ..toisinaan osallistun toisanaan nauran ja olen taas rinnalla seuraavissa valoissa.
Hyvä konsti intoilijoita vastaan on nopea alku kiihdytys jos sen häviävät niin peli on 6-0 sinun vuoksesi :smile: :smile: myös nauru pidentää ikää..kuulema.
Omega B
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Omega B »

joo nauru pidentää ikää.. :smile:
(Omega b 2,5 V6,myyty pois)(Chevy Astro LT EXT 4X4 4,3 V6,vaihdettu) Nykyisin GMC Van 6.2d
B.C.
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja B.C. »

Täytyy sen verran kommentoida, että kun viime viikonloppuna alkoi eteläisen Suomen hiihtolomat, niin näitä suksiboxi farkkuautoja, merkkiin katsomatta, ajeli niin sikamaisesti ja lujaa tuntureita kohti, että saatiin hämmästellä oikein porukalla sitä, että kyllä pitää etelän miehellä olla kiire maksaan ja juomaan ittensä kipeeksi johonkin tunturi kohteeseen. Kaikkein huvittavimpia oli nämä muutamat skoda fabia ja felicia farkut jätti boxeilla ja varmaan 6-8 hlöä kyytissä plus koirat ja vauhtia aina jotain 120 km/h. Jostain syystä perinteiset sikailun ylikuninkaat v70 volvot käyttäytyivät aivan siedettävästi. Sikailu kuninkaan arvon vei viime lauantaina uuden korin e mese, joka ohitti vastaantulijoista välittämättä kolme kertaa noin 5 km matkalla. Ja boxi katolla tietty...ei tainu olla ajonvakautus toiminnassa...ainakaan kuskilla... :smile:
Espoon Jore
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Espoon Jore »

Siis etelän vetelät matkalla pohjoiseen :smile:
Vastaa Viestiin