Vectra B hukkakipinäpuolan esivahvistin??
Vectra B hukkakipinäpuolan esivahvistin??
-99 Vectran X20xev-moottorin hukkakipinäpuola olisi tarkoitus naittaa Maxxecun kanssa yhteen.
Tarviiko tuo puola erillisen vahvistimen vai onko se siinä jo valmiina?
Jos ei ole niin missä ko käikäle sijaitsee vectrassa?
Vai onko se onneton sisäänrakennettuna vakio ecun kanssa samoihin kuoriin?
Ei millään viitsisi kallista moottorinohjausta käräyttää puolan takia.
Tarviiko tuo puola erillisen vahvistimen vai onko se siinä jo valmiina?
Jos ei ole niin missä ko käikäle sijaitsee vectrassa?
Vai onko se onneton sisäänrakennettuna vakio ecun kanssa samoihin kuoriin?
Ei millään viitsisi kallista moottorinohjausta käräyttää puolan takia.
Re: Vectra B hukkakipinäpuolan esivahvistin??
Ei ole erillistä ainakaan. Luulen, paino sanalla luulen, että se on jopa sisäänrakennettu puolaan. Itsellä sama ongelma toisenlaisen moottorinohjauksen kanssa. Ehtis vain paneutua
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
-
1,2sorsa
- OCF Member 2024

Mulla on esivahvistin hestekin kanssa kytkettynä orkkispuolalla ja toimii. Sitä en tiedä kuuluisiko olla
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa B,E, Vectra C. Meriva OPC
Kaveri tuumailli ko puolasta että siinä olisi esivahvistin kun kerran liitinpinnejä on 4kpl.
Erillistä esivahvistinta varmasti vaativat ovat kaiketi kaikki 3-pinnisellä liittimellä.
Uskaltaisi vaan kokeilla...
Erillistä esivahvistinta varmasti vaativat ovat kaiketi kaikki 3-pinnisellä liittimellä.
-
1,2sorsa
- OCF Member 2024

Mulla ei ole pin4 käytössä ollenkaan kun on erillinen esivahvistin ja auto toimii. Joten olisiko pin4 se esivahvistinCasull kirjoitti: 07 Elo 2021, 12:49 Kaveri tuumailli ko puolasta että siinä olisi esivahvistin kun kerran liitinpinnejä on 4kpl.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
Ratkaisin ongelman ostamalla uuden hukkakipinäpuolan jossa on aivan varmasti esivahvistin.
Liian kallis kokeilu mulle jos väärä puolan kytkentä rikkoo maxxecun.
Liian kallis kokeilu mulle jos väärä puolan kytkentä rikkoo maxxecun.
Hmm. Se pikkulohkon hukkakipinäpuola on vahvistimellinen, mulla käytössä vemssin kans. Mut väittäisin että ei toimi sellainen ilman jokaista neljää piuhaa, riippumatta mallista.
Esivahvistimeen pitäs tulla syöttövirta, maa ja matalajänniteohjauksella käskytetään kumpi puoli sytyttää. Mut maatahan se voi saada kiinnityspulttien kautta, jos siis yksi johto irti. Tuli vaan sellanen flashback, että onko isolohkon puolan johtosarjan puolella kuin 3 pinniä käytössä?1,2sorsa kirjoitti: 07 Elo 2021, 14:30Mulla ei ole pin4 käytössä ollenkaan kun on erillinen esivahvistin ja auto toimii. Joten olisiko pin4 se esivahvistinCasull kirjoitti: 07 Elo 2021, 12:49 Kaveri tuumailli ko puolasta että siinä olisi esivahvistin kun kerran liitinpinnejä on 4kpl.
kytkiksestähän se selviäisi.
Vastusmittaushan kertoo myös puolan sisuksista jotain.
Tämä puolahomma selvisi vahingossa kampiakselin ja nokan asentotunnistimien piuhajärjestystä selvitellessä.
Puolassa ei ole esivahvistinta, se on Vectran ruiskuboksissa sisäänrakennettuna.
Normaalisti puolaan tulee johdot kolmeen pinniin neljästä, yksi virtajohto ja kaksi maajohtoa.
Neljäs, käyttämätön pinni on toiselle virtajohdolle.
Vectran sähkökuvista selvisi että puolan ohjausjohdot tulee suoraan boksilta ja ovat vielä häiriösuojattuja johtimia.
Puolassa ei ole esivahvistinta, se on Vectran ruiskuboksissa sisäänrakennettuna.
Normaalisti puolaan tulee johdot kolmeen pinniin neljästä, yksi virtajohto ja kaksi maajohtoa.
Neljäs, käyttämätön pinni on toiselle virtajohdolle.
Vectran sähkökuvista selvisi että puolan ohjausjohdot tulee suoraan boksilta ja ovat vielä häiriösuojattuja johtimia.
Vemssissä on sisäänrakennettuna pääteasteet 8 puolalle.Rak kirjoitti: 10 Elo 2021, 11:32 Hmm. Se pikkulohkon hukkakipinäpuola on vahvistimellinen, mulla käytössä vemssin kans. Mut väittäisin että ei toimi sellainen ilman jokaista neljää piuhaa, riippumatta mallista.
Kaikkea sitä muka muistaakin. Siitä äkkiä kymmenen vuotta kun viimeksi isolohkon puoli räplänny.Casull kirjoitti: 11 Elo 2021, 16:55 Tämä puolahomma selvisi vahingossa kampiakselin ja nokan asentotunnistimien piuhajärjestystä selvitellessä.
Neljäs, käyttämätön pinni on toiselle virtajohdolle
Vemssissä on sisäänrakennettuna pääteasteet 8 puolalle.
Ei oo mun vemssissä 8:aa kun tilasin sen neljällä pääteasteella ja neljällä logiikkatasoisella.
Vakiona siinä on 8 logiikkatason lähtöä, jos haluaa fettejä sinne niin ne on lisävarusteita.
Ok, pikaisesti vilkasin Vemssin sivuja niin pompsahti sieltä heti silmään nuo 8 pääteastetta.
En kuitenkaan enempää ko purkkiin tutustunu, saatika että oisin oivaltanu noiden olevan valittavissa.
En kuitenkaan enempää ko purkkiin tutustunu, saatika että oisin oivaltanu noiden olevan valittavissa.
Just tänään kurkkasin yhen vectran puolaan että johtosarjassa vain 3 johtoa liittimelle. Mutta mähän olinki jo myöhässä.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset