Automaattinen luistonesto...
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
-
Rusty Rocket
- 'Admiral'

Minulla on tuossa omassa se nappula vakiona ja vaikken ole sitä paljoakaan vielä käyttänyt, niin oon kyllä sitä mieltä siitä että on yksi parhaimpia keksintöjäOn 2004-03-03 08:04, pfohr wrote:
jos kyseessä astra g niinkuin mullakin niin tänään olen menossa asennuttamaan opelin huoltoon sitä TC-nappia
ilmoittelen illalla miten kävi ja hintaa ja miten sutii
ps. itseänikin äsryttää välillä tuo kun pistää kierroksia niin tulee seinä vastaan..
Olikohan se että -01 eteenpäin ei ole tota tc nappia.Korjatkaa jos olen väärässä.On 2004-03-03 10:54, warmari astra wrote:onko se auton iästä kiinni, kuinka ne tehtaalla ovat laittaneet niitä paikalleen, vai jostain varustelutasosta? tuo oma on vuodelta -99 CDX ja pitää sisällään 2litraisen automaattiin kytkettynäOn 2004-03-03 08:04, pfohr wrote:
jos kyseessä astra g niinkuin mullakin niin tänään olen menossa asennuttamaan opelin huoltoon sitä TC-nappia
ilmoittelen illalla miten kävi ja hintaa ja miten sutii
ps. itseänikin äsryttää välillä tuo kun pistää kierroksia niin tulee seinä vastaan..
<font size=-1>[ This Message was edited by: -JMV- on 2004-03-03 16:26 ]</font>
joo..
tänään piti asentaa se tc-nappi mutta mutta..
ei löytynyt opelin huollosta sellaista pientä liitintä mikä tulee abs-boksin sisälle nastaan 25
eli puoli autoa kerettiin purkaa ja sit ei ollut liitintä.
2.5 tuntia meni ja homma jäi kesken.kasaan piti laittaa,tilasivat kylläkin sen liittimen ja ei maksanut mitään kun homma ei mennyt kuin piti.
senverran viisastuin ja kysyin saako ton itse tehdä sanoivat mikäs sen estää ja huomenna kytken sen itse
kaverilta sain sellaisen liittimen just eli huomenna se luistonesto poistuu napilla ja esp myös.

Black Sapphire 2.2 Sport Caravan
<font size=-1>[ This Message was edited by: pfohr on 2004-03-03 19:15 ]</font>
tänään piti asentaa se tc-nappi mutta mutta..
ei löytynyt opelin huollosta sellaista pientä liitintä mikä tulee abs-boksin sisälle nastaan 25
eli puoli autoa kerettiin purkaa ja sit ei ollut liitintä.
2.5 tuntia meni ja homma jäi kesken.kasaan piti laittaa,tilasivat kylläkin sen liittimen ja ei maksanut mitään kun homma ei mennyt kuin piti.
senverran viisastuin ja kysyin saako ton itse tehdä sanoivat mikäs sen estää ja huomenna kytken sen itse
kaverilta sain sellaisen liittimen just eli huomenna se luistonesto poistuu napilla ja esp myös.

Black Sapphire 2.2 Sport Caravan
<font size=-1>[ This Message was edited by: pfohr on 2004-03-03 19:15 ]</font>
JEAH!!!!
tänään laitoin itse sen tc-napin ja ei siinä mennyt kuin ehkä 2 tuntia laittaessa kun ei kiirettä pitäny vaan huolellisesti asenti.
eli nyt se siis toimii
nappia kun painaa syttyy mittaristoon se hurling auto ja luistonesto ja esp on pois toiminnasta sit kun sitä painaa uudelleen se valo häviää ja toimii taas luistonesto ja esp
ihan niinkuin pitikin
tänään laitoin itse sen tc-napin ja ei siinä mennyt kuin ehkä 2 tuntia laittaessa kun ei kiirettä pitäny vaan huolellisesti asenti.
eli nyt se siis toimii
nappia kun painaa syttyy mittaristoon se hurling auto ja luistonesto ja esp on pois toiminnasta sit kun sitä painaa uudelleen se valo häviää ja toimii taas luistonesto ja esp
ihan niinkuin pitikin
Vectra B 2.0 Sport caravan -98
yoya..
niin se esp jäi kuitenkin toimintaan mutta se luistonesto häviää nappia painamalla.
oikeestaan ihan hyvä.
en päivällä kokeillut sivuliirtoa ja sitä että puskeeko vai oikaseeko mut näkyy tekevän esp hommansa vaikka luistonesto on pois.
vaikka ei se samalla tavalla toimi esp:kään kuin ennen. nyt voi vetää käkkärikäännöksiäkin
niin se esp jäi kuitenkin toimintaan mutta se luistonesto häviää nappia painamalla.
oikeestaan ihan hyvä.
en päivällä kokeillut sivuliirtoa ja sitä että puskeeko vai oikaseeko mut näkyy tekevän esp hommansa vaikka luistonesto on pois.
vaikka ei se samalla tavalla toimi esp:kään kuin ennen. nyt voi vetää käkkärikäännöksiäkin
Vectra B 2.0 Sport caravan -98

Audi TTR 165kw quattro