Pimetä tulee/valoa auton alle

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
keltainenankka
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja keltainenankka »

Mistähän saisi näitä neonvalaisimia autoon, ja onko ne hirvittävän kalliita/ ylipäätänsä hölmöä lähtee edes kiinnittää autoon.

Muistelen vaan kun Cruisingeissa tuli nähtyä , niin kivaaa piristystä syksyn pimeyteen toiva nämä loisteputket.

Ja mites niitten kiinnitys?

Heitelkääpäs ideoita!
Iso_G
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Iso_G »

Tampereella MEGAFONIA myy edullisesti kaikenlaisia neon heebeleitä ja POWERSET laadukkaampia ja kalliimpia!!
Ajattelepa ite omalle kohalles!?
2.0 16v Omega-95 16v
Juho Anttila
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juho Anttila »

Osta bilteman 12v troikkia ja laita niihin kuvut.
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

Muista laittaa katkaisija (tietysti) ja mahd. piiloon, koska nehän ovat, yllätys yllätys, laittomat.
keltainenankka
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Mistäs päin tuo Megafonia löytyy??? Siis Tampereelta ja onkohan lauantaisin auki?

Niin ja miten sen saisi fiksuiten kiinnitettyä ja mihin kohtaan?
Tude
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tude »

On 2002-08-27 13:57, kadett2.0i wrote:
Muista laittaa katkaisija (tietysti) ja mahd. piiloon, koska nehän ovat, yllätys yllätys, laittomat.

Muistaakseni menee niin että saa käyttää parkissa ollessa, mutta ei ajossa (eli samanlainen periaate kuin auto tv näytöissä)...eli ei nyt ihan täysin laittomat tuon perusteella...korjata saa jos on väärää tietoa jäänyt mielen sopukoihin.
Kuva
kadett2.0i
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja kadett2.0i »

Joo niin se tais ollakin. Megafonia sijaitsee, olikohan se tasavallankatu, mutta kuitenkin sairaalalta päin tullessa ajetaan kalevan ohi sammonkadun risteyksen läpi ja liike on parin kadun välin jälkeen vasemmalla. Onhan täälä foorumissa noita treelaisiakin, eiköhän ne osaa neuvoa paremmin, On auki lauantaisin.
Iso_G
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Iso_G »

Megafonia Itsenäisyydenkadun varressa lähellä Kalevan kirkkoa!!
Ajattelepa ite omalle kohalles!?
2.0 16v Omega-95 16v
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

Muistaakseni menee niin että saa käyttää parkissa ollessa, mutta ei ajossa (eli samanlainen periaate kuin auto tv näytöissä)...eli ei nyt ihan täysin laittomat tuon perusteella...korjata saa jos on väärää tietoa jäänyt mielen sopukoihin.
Kyllä autoon nuo saa laittaa mutta ajossa niitä ei saa käyttää. Tuo näyttö juttu on vähän risti riitainen juttu koska oma "Tv näyttö" toimii ihan normaalina soittimena. Tosin tuohon tv toimintaa ei mene päälle jos ei ole käsijarrua kytketty päälle. Tosin tuon olen ohittanut yhdistämällä miinus johtoon tuon käsijarru johdon.
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com

Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
JS
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JS »

Eiköhän ne oo kielletyt tieliikennekäytössä,korjatkaa vaan jos olen väärässä...eli eikö tieliikennekäyttöä oo myöskin parkissa jumittaminen...??Duster saattaa tietää paremmin alan miehenä..
keltainenankka
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Moi!

Kuulin et on ainakin ollut jokin firma joka asentaa myös niitä... onkos sellaisesta tietoa?
Jacce
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacce »

Itselläni oli pari vuotta sitten nuo kyseiset valot auton alla. Ostin ne Autostudiosta. Sarjaan tuli 4kpl putkia sekä 1kpl muuntaja. Pituudet oli muistaakseni 2x140cm (sivuille), 2x90cm (eteen ja taakse).
Kiinnitys tapahtuu auton pohjaan asennettavilla muovikannattimilla, jotka tulee sarjan mukana.

Unohtui vielä mainita että itse loisteputket ovat suojattu kiveniskuilta siten että ne ovat erillisen muoviputken sisällä.

Tulihan niistä aikoinaan ristiriitaisia väitteitä eri tahoilta laillisuudesta, siitä en tiedä enempää. Leimassa sanoin että ne ovat "työvalot", siihen katsastusmies vaan naurahti ja pani leiman otteeseen.

Itse asiassa ne taitavat vieläkin olla mulla tallella tuolla pajalla. Väri on lila.
keltainenankka
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

On 2002-08-29 08:11, Jacce wrote:
Itselläni oli pari vuotta sitten nuo kyseiset valot auton alla. Ostin ne Autostudiosta. Sarjaan tuli 4kpl putkia sekä 1kpl muuntaja. Pituudet oli muistaakseni 2x140cm (sivuille), 2x90cm (eteen ja taakse).
Kiinnitys tapahtuu auton pohjaan asennettavilla muovikannattimilla, jotka tulee sarjan mukana.

Unohtui vielä mainita että itse loisteputket ovat suojattu kiveniskuilta siten että ne ovat erillisen muoviputken sisällä.

Tulihan niistä aikoinaan ristiriitaisia väitteitä eri tahoilta laillisuudesta, siitä en tiedä enempää. Leimassa sanoin että ne ovat "työvalot", siihen katsastusmies vaan naurahti ja pani leiman otteeseen.

Itse asiassa ne taitavat vieläkin olla mulla tallella tuolla pajalla. Väri on lila.
Joo muistelin et niitä on ollut Autostudiossa ja niin varmaan myyvätkin vieläkin. Muistelin et joku oisko ollut jmtech tai kiiltovaunu tai joku muu joka ois asentanut paikalleen.

Eiks ne saa helposti irroitettua ja mun ei onneks vähään aikaan tarvii mennä katsastukseen ja keväällä voi sit taas repiä pois.

Eli olisitko haluamassa luopuu niistä?
Manta-Maniac
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Manta-Maniac »

Folia teciltä saa myös auton alle asennettavia neonsettejä, neljälle putkelle ja piuhoille, muuntajille ja katkaisijoille annettiin pari vuotta sitten hintaa 2500 markkaa. :cool:
Jacce
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jacce »

Eli olisitko haluamassa luopuu niistä?

Pitää katsoa missä kunnossa ovat. Jos me hinta saadaan sorvattua kohdalleen niin eiköhän ne tuosta jouda, mikäli toimivat vielä. =)

Tässä kuvia valaistuista autoista: http://www.cmeglow.com/www_neonpics_com.html
Vastaa Viestiin