Pimetä tulee/valoa auton alle
-
keltainenankka
- 'Admiral'

- Viesti:
- Juho Anttila
- 'Senator'

- Viesti:
-
kadett2.0i
- 'Senator'

-
keltainenankka
- 'Admiral'

- Viesti:
On 2002-08-27 13:57, kadett2.0i wrote:
Muista laittaa katkaisija (tietysti) ja mahd. piiloon, koska nehän ovat, yllätys yllätys, laittomat.
Muistaakseni menee niin että saa käyttää parkissa ollessa, mutta ei ajossa (eli samanlainen periaate kuin auto tv näytöissä)...eli ei nyt ihan täysin laittomat tuon perusteella...korjata saa jos on väärää tietoa jäänyt mielen sopukoihin.

-
kadett2.0i
- 'Senator'

Joo niin se tais ollakin. Megafonia sijaitsee, olikohan se tasavallankatu, mutta kuitenkin sairaalalta päin tullessa ajetaan kalevan ohi sammonkadun risteyksen läpi ja liike on parin kadun välin jälkeen vasemmalla. Onhan täälä foorumissa noita treelaisiakin, eiköhän ne osaa neuvoa paremmin, On auki lauantaisin.
Kyllä autoon nuo saa laittaa mutta ajossa niitä ei saa käyttää. Tuo näyttö juttu on vähän risti riitainen juttu koska oma "Tv näyttö" toimii ihan normaalina soittimena. Tosin tuohon tv toimintaa ei mene päälle jos ei ole käsijarrua kytketty päälle. Tosin tuon olen ohittanut yhdistämällä miinus johtoon tuon käsijarru johdon.
Muistaakseni menee niin että saa käyttää parkissa ollessa, mutta ei ajossa (eli samanlainen periaate kuin auto tv näytöissä)...eli ei nyt ihan täysin laittomat tuon perusteella...korjata saa jos on väärää tietoa jäänyt mielen sopukoihin.
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
-
keltainenankka
- 'Admiral'

- Viesti:
Itselläni oli pari vuotta sitten nuo kyseiset valot auton alla. Ostin ne Autostudiosta. Sarjaan tuli 4kpl putkia sekä 1kpl muuntaja. Pituudet oli muistaakseni 2x140cm (sivuille), 2x90cm (eteen ja taakse).
Kiinnitys tapahtuu auton pohjaan asennettavilla muovikannattimilla, jotka tulee sarjan mukana.
Unohtui vielä mainita että itse loisteputket ovat suojattu kiveniskuilta siten että ne ovat erillisen muoviputken sisällä.
Tulihan niistä aikoinaan ristiriitaisia väitteitä eri tahoilta laillisuudesta, siitä en tiedä enempää. Leimassa sanoin että ne ovat "työvalot", siihen katsastusmies vaan naurahti ja pani leiman otteeseen.
Itse asiassa ne taitavat vieläkin olla mulla tallella tuolla pajalla. Väri on lila.
Kiinnitys tapahtuu auton pohjaan asennettavilla muovikannattimilla, jotka tulee sarjan mukana.
Unohtui vielä mainita että itse loisteputket ovat suojattu kiveniskuilta siten että ne ovat erillisen muoviputken sisällä.
Tulihan niistä aikoinaan ristiriitaisia väitteitä eri tahoilta laillisuudesta, siitä en tiedä enempää. Leimassa sanoin että ne ovat "työvalot", siihen katsastusmies vaan naurahti ja pani leiman otteeseen.
Itse asiassa ne taitavat vieläkin olla mulla tallella tuolla pajalla. Väri on lila.
-
keltainenankka
- 'Admiral'

- Viesti:
Joo muistelin et niitä on ollut Autostudiossa ja niin varmaan myyvätkin vieläkin. Muistelin et joku oisko ollut jmtech tai kiiltovaunu tai joku muu joka ois asentanut paikalleen.On 2002-08-29 08:11, Jacce wrote:
Itselläni oli pari vuotta sitten nuo kyseiset valot auton alla. Ostin ne Autostudiosta. Sarjaan tuli 4kpl putkia sekä 1kpl muuntaja. Pituudet oli muistaakseni 2x140cm (sivuille), 2x90cm (eteen ja taakse).
Eiks ne saa helposti irroitettua ja mun ei onneks vähään aikaan tarvii mennä katsastukseen ja keväällä voi sit taas repiä pois.
Eli olisitko haluamassa luopuu niistä?
-
Manta-Maniac
- 'Senator'

Eli olisitko haluamassa luopuu niistä?
Pitää katsoa missä kunnossa ovat. Jos me hinta saadaan sorvattua kohdalleen niin eiköhän ne tuosta jouda, mikäli toimivat vielä. =)
Tässä kuvia valaistuista autoista: http://www.cmeglow.com/www_neonpics_com.html