Näin vanhempana kuskina totean, että nuo F1-tason kiihtyvyydet 'perheautoissa' ovat teini-ikäisiä (tai sen mielisiä) varten.Antagonisti kirjoitti: 03 Huhti 2026, 16:17Minulla sama auto ja koskaan ei ole tullut mieleen, että ei uskalla ohittaa koska tehot jne.Qweqwe kirjoitti: 13 Joulu 2025, 22:44 Kolmas ja viimeinen valituksen aihe on tehon puute. Tuli ostettua 1.5l 165hp koneellinen auto ja ohitustilaisuudet on aika vaarallisia, kun ohi ei meinaa millään päästä.Sähköautojen tehoihin tottuneille kenties voi tuntua tuolta, mutta jos ennakoi ja valitsee turvalliset ohouspaikat, tehoja on aivan riittävästi. Kun 80-luvulla aloitin autoilun, autossani oli kolmasosa Inkun tehoista ja silläkin pärjäsi hyvin
Markkinointimiehet ovat myyneet meille idean ja halun tehoille, joilla ei ole mitään muuta kuin hupikäyttöarvoa.
Minä arvostan 'riittäviä' voimavaroja sekä hyvää vääntöä. Se tuo hyvän polttoainetalouden ja leppoisan tunnelman matkustamiseen.
Minun Inkussani on tuota vääntöä vakiona kiitettävästi (minun mielestäni) - 480 Nm alkaen 1500 rpm.
On todella leppoisaa matkantekoa, eikä tarvitse konetta 'huudattaa' matkanopeuksilla.
Ja tuo tietää hyvää myös kulutukselle ... Esim. viimeksi Oulu - Hki väli keskikulutus 5,8 l / 100km.
Normiajoa rajoitusten tuntumassa, vähän kaupunkipyöritystä, motareita, ja löpöä.