Astra g coupen ja sedanin takapuskurit päikseen?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus_J »

On 2004-03-11 13:56, Omenalimu wrote:
mielelläni kyllä kokeilisin jos vaan mitenkään mahdollista?
Jos vain täälläsuunnalla olet niin kyllä saat ihan vapaasti tulla puskuria sovittamaan

Joo mulla on tulossa nuo lexus tyyppiset takavalot tai itseasiassa ne piti olla maanantain jo täällä mutta kas kummaa ne olivatkin 3/5 ovisen lamput.

Nimittäin FK on pieni hämäys noissa asioissa. Ja sama virhe on myös autovarusteen sivuilla. Kun ne mainostaa sedanin takavaloja niin ovat 5 ovisen valot. Joten jos te tilaatte lamppuja niin tilakaa nuo coupen valot niin saatte oikeat, tai varmistakaa että ovat varmasti tuon sedanin eli 4 ovisen!

Heti kun saan omat lexus valot niin aion purkaa ne jos vain pystyy ja maalauttaa se kromiosuuden korinväriseksi niin eipä ole kenelläkään samanlaisia

<font size=-1>[ This Message was edited by: Markus_J on 2004-03-11 23:28 ]</font>
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

juu no kyllä mä voisin tulla sovittamaan sitä puskuria joku viikonloppu. Kerro vaan kun oot saannut uudet puskurit ja koska vanha on testattavissa =)
Irmscher DTM Edition Coupe -03
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Eiköhän Markuksella ole niistä kaiuttimen vaihto hommistakin reilusti kokemusta :wink: Eli jos käyt sitä puskuria kokeilemassa niin kysyppä sitä siinä samalla. Niin ja ottakaapa siitä puskuri rojektista sitten kuvia niin näkee sen muodon.
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

aivan juu kuvia ois kyllä hyvä saaha, ja eiköhän se järjesty. Juu pitänee samalla katella ja kysellä niistä kaijutin jutuista, tosin just kun kävin koululla päin huomasin että ilmeisesti meikäläisen vahvistin on paskana :sad: no takuuta onneks viel on
Top-1
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Top-1 »

Kysytäänpäs täällä kun ei uutta topicia kehtaisi tehdä. Eli käykös 3/5 ovisen hatchback astran takapuskuri coupeen, vai onko kiinnityksissä tai jossain muualla isojakin eroja?
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Juu ei käy. Se on aika paljon lyhempi sivuilta kuin coupen ja sedanin puskuri. Jos katkasee siitä sivulta siivun vois ja tekee väliin jatkon niin sittenhän se siihen asettus mutta ei suoraan autosta toiseen.
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Noniin nyt on sitten uusi takapuskin autossa eli jos joku haluaa ostaa tuon vanhan puskurin pois niin se löytyy tällä hetkellä mun varastosta
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com

Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Top-1
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Top-1 »

Näin vähän epäilinkin että 3d astra puskin ei sovi coupeen, mutta halusin vielä varmistaa asian. Joten kiitos TEPElle :smile:

Markus, laitoin sinulle private messagea tuosta puskurista, vastaile kun kerkeät...
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Markus_J: mitäs hintaa tuosta takapuskurista pitäisit? Mua kiinnoista laittaa se tohon sedaniin kiinni. Eli laitappas vaikka mailia axuliini@luukku.com
Markus_J
'Senator'
'Senator'
Viesti:

On 2004-04-23 16:33, Omenalimu wrote:
Markus_J: mitäs hintaa tuosta takapuskurista pitäisit? Mua kiinnoista laittaa se tohon sedaniin kiinni. Eli laitappas vaikka mailia axuliini@luukku.com
Lueppa tuosta

http://www.opelclubfinland.net/forum/vi ... 3&forum=15
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com

Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Vastaa Viestiin