calibran takavalot
joo tänään kävin hakee corollaverso-valot calibraan matkahuollosta luulisin että on helppo nakki pitäs olla nopee asennus paitsi se peräluukun lukko voi viedä aikaa kun en oo sitä vielä silmäilly kunnolla
voinpa kertoa miten onnistu asennus loppuviikosta minkälaiset hankit gromi vai ne mustat?
voinpa kertoa miten onnistu asennus loppuviikosta minkälaiset hankit gromi vai ne mustat?
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
-
Cali24fourT
- 'Kadett'

- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Öö tais olla jokainen valo noin kuudella mutterilla kiinni. Plus sitten lukko on kiinni kolmella. Todennäköisesti joutuu lukkoa säätämään kun valot on vaihtanu. Mulla ei enään aukee takakontti joten joutuu säätämään uudelleen.
Kaikenkaikkiaan meni irrotukseen noin 10min ja takaisin laittoon 5min.
Eli helppoa on. Kuskinpuoleinen takavalossa on mutteri joka on piilossa johtojen alla jota itse en huomannut ja niinpä orkkisvaloista poksahti pala pois kulmasta
Kaikenkaikkiaan meni irrotukseen noin 10min ja takaisin laittoon 5min.
Eli helppoa on. Kuskinpuoleinen takavalossa on mutteri joka on piilossa johtojen alla jota itse en huomannut ja niinpä orkkisvaloista poksahti pala pois kulmasta
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
-
Cali24fourT
- 'Kadett'

joo jää huomiseen asennus olise lukko niin vittumainen
miten irroitan sen lukon?
3xruuvia auki mitä sitten teen kun ei uskalla tota lukkoa alkaa vääntelee
kuskin puoleinen valo oli kiinni jonkun aikaa sopii mun mielestä hopeaan sävyyn tosi hyvin nyt se kaipaa jo vanteita, alustaa ja korisarjaa mmm.mietinpä että nuo valot tarvii kaveriks spoikan perse pää sekoaa
kertokaas siis tuo lukon irrotus
-kiitos-
miten irroitan sen lukon?
3xruuvia auki mitä sitten teen kun ei uskalla tota lukkoa alkaa vääntelee
kuskin puoleinen valo oli kiinni jonkun aikaa sopii mun mielestä hopeaan sävyyn tosi hyvin nyt se kaipaa jo vanteita, alustaa ja korisarjaa mmm.mietinpä että nuo valot tarvii kaveriks spoikan perse pää sekoaa
kertokaas siis tuo lukon irrotus
-kiitos-
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
- Kadett_gsi
- 'Admiral'

- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Sama juttu kävi mullakin ton lukon kanssa. Unohdin laittaa paikalleen metallisen pidikkeen. Vaikka laitoin niin lukko ei aukea vieläkään.... Eli ilmeisesti joutuu purkamaan muoviverhoilun ja säätämään lukon toiseen asentoon.On 2004-03-18 19:46, Kadett_gsi wrote:
valot on nyt paikoillaan. Helppo asennus: ruuvit irti lamppujen takaa, kiinni 8mm ruuveilla ja uudet paikoilleen. ja sitten lukko kannattaa asentaa samanlailla paikoilleen kuin se oli purettaessakin ettei käy niinkuin minulla eli ei enää takaluukku auennut muuten kuin sisäkautta.