Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Tuntuu toi Tapiolan touhu vähän tökkivän...mulla on '77 Manta johon just pari kuukautta sitten hain If:stä täyskaskon kaikilla herkuilla ja sain vielä täydet bonuksetkin siihen neuvoteltua! Ainut mitä ei saanu oli toi hinausvakuutus kun auto on kuitenkin jo 27 vuotta vanha
Ja hinta on ihan normaali kaskon hinta, ei mikään erikoisvakuutus siis.
Soitin hinauspalveluuun, ja ne tuumas siellä että se pitää nostaa kyytiin. Ja jotain puupalikoita kai pitää laitella johonkin että sen sinne saa. Vissiin niillä ei ole maahan laskettavaa lavaa. No, lauantaina selviää.
Itse ihailin viime viikon alkupuolella kun Shellin pihaan hinuri tiputti bemaria keula edellä ja niinhan se spoikka otti ja lensi tuhannen palasiksi...
mikäs tää tällanen 10 vuoden sääntö on? en ole kuullutkaan. viime talvena sylkäs -90 omppu automaattilootan öljyt ulos ja soitin hinausauton paikalle. lasku meni suoraan pohjolaan, ilman mitään kyselyitä maksoivat. ja mulla siis osakasko, johon sisältyy hirvipalovarkaushässäkkä ja näemmä hinauspalvelu
lavalle muuten veti pirssin...