Saako automaatti B-Vectraa hinata?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Muistakaa sitten että vakuutuksen hinauspalvelu ei ole voimassa moottoriradalta tai moottoriradan parkkipaikalta, ainakaan Tapiolassa.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
HM
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja HM »

Tuntuu toi Tapiolan touhu vähän tökkivän...mulla on '77 Manta johon just pari kuukautta sitten hain If:stä täyskaskon kaikilla herkuilla ja sain vielä täydet bonuksetkin siihen neuvoteltua! Ainut mitä ei saanu oli toi hinausvakuutus kun auto on kuitenkin jo 27 vuotta vanha :smile:
Ja hinta on ihan normaali kaskon hinta, ei mikään erikoisvakuutus siis.
VW Golf GTi 1.8T '02 & Manta B GT/E 2.0i '77
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Mikäs siinä sitten oikein tökkii? Itse vaihdoin vuoden alussa Tapiolaan...

-Mikko
Vilkkis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Vilkkis »

Eikös noissa hinausautoissa ole tuo lava sellainen että sen saa maan tasolle. sillon ei pitäis auton mataluus aiheuttaa ongelmia.
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Soitin hinauspalveluuun, ja ne tuumas siellä että se pitää nostaa kyytiin. Ja jotain puupalikoita kai pitää laitella johonkin että sen sinne saa. Vissiin niillä ei ole maahan laskettavaa lavaa. No, lauantaina selviää.

-Mikko
Vilkkis
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Vilkkis »

Joo tietty riippuu ihan firman kalustosta. Eiköhän ne sen menopelin saa ehjänä kyytiin, luulis niillä olevan homma hanskassa! =)
Flawa
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Flawa »

Itse ihailin viime viikon alkupuolella kun Shellin pihaan hinuri tiputti bemaria keula edellä ja niinhan se spoikka otti ja lensi tuhannen palasiksi...
jones
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja jones »

mikäs tää tällanen 10 vuoden sääntö on? en ole kuullutkaan. viime talvena sylkäs -90 omppu automaattilootan öljyt ulos ja soitin hinausauton paikalle. lasku meni suoraan pohjolaan, ilman mitään kyselyitä maksoivat. ja mulla siis osakasko, johon sisältyy hirvipalovarkaushässäkkä ja näemmä hinauspalvelu :wink:
lavalle muuten veti pirssin...

-jones
Vastaa Viestiin