calibrassa ei kuulu radio kunnolla
Siinä on antennivahvistin siinä antennin juuressa.Radion taakse tulee muistaakseni sininen piuha sen antennivahvistimen sähkölle.Mullakaan ei kuulu hyvin vaikka se antennivahvistin on toiminnassa ja kahta erilaista antennia oon kokeillu.Seuraavaksi lähtee vakioantenni helvettiin ja laitan tavallisen antennin paikoilleen.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
- Kadett_gsi
- 'Admiral'

Sama juttu muuten täälläkin, ei radio kuulunut Calsussa juuri ollenkaan kun se oli ajossa... mutta täytyy siihen joku uusi stereo ostaa muutenkin. Tietääpähän nyt etsiä tuollaisen johdon sieltä takaa ja kytkeä sen kiinni... 
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
juzatheman
- 'Senator'

-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
mulla kuuluu myös surkeasti ja kokeiltu on sekä Pioneeria että Jvc:tä.
Siellä on 4 johtoa vapaana; sin-pun, har-vih, pun-val, rus-vio. Mikähän menee antennivahvistimelle ja mitä on muut johdot? Liitintä ei ole, eikä mitään merkintöjä, vaan piuhat on katkaistu (kuten yleensä) ja vieläpä lyhyiksi, Danke Schön, Jochen
Meneekö jokaiselle kaiuttimelle oma johtonsa vai meneekö ovikaiuttimet yhdessä ja haarautuu siellä myöhemmin? Diskantteja ei mun autossa ole enää.
Jos mittarilla mittaa, niin mitä sen antennivahvistimelle menevän johdon pitäisi näyttää? Maata vai jotakin vastusta?
Miten muuten olette ratkaisseet sen, kun radion sivuilla on ne lukitukset, joiden pitäisi antaa periksi, kun radio otetaan pois, mutta eihän ne pääse liikkumaan, kun radio on ahtaassa tunnelissa? Jos sen laittaa oikein sinne, niin sitten ei saa pois. Jos kehikon jättää löysälle, niin sitten on liian helppo varastaa.
Siellä on 4 johtoa vapaana; sin-pun, har-vih, pun-val, rus-vio. Mikähän menee antennivahvistimelle ja mitä on muut johdot? Liitintä ei ole, eikä mitään merkintöjä, vaan piuhat on katkaistu (kuten yleensä) ja vieläpä lyhyiksi, Danke Schön, Jochen
Meneekö jokaiselle kaiuttimelle oma johtonsa vai meneekö ovikaiuttimet yhdessä ja haarautuu siellä myöhemmin? Diskantteja ei mun autossa ole enää.
Jos mittarilla mittaa, niin mitä sen antennivahvistimelle menevän johdon pitäisi näyttää? Maata vai jotakin vastusta?
Miten muuten olette ratkaisseet sen, kun radion sivuilla on ne lukitukset, joiden pitäisi antaa periksi, kun radio otetaan pois, mutta eihän ne pääse liikkumaan, kun radio on ahtaassa tunnelissa? Jos sen laittaa oikein sinne, niin sitten ei saa pois. Jos kehikon jättää löysälle, niin sitten on liian helppo varastaa.