calibrassa ei kuulu radio kunnolla

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
arska.f
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arska.f »

onko siinä olemassa vakiona jonku sortin antennivahv.ja missä se sijaitsee,ku radio kuuluu niin pirun huonosti..
Opeca
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Opeca »

Siinä on antennivahvistin siinä antennin juuressa.Radion taakse tulee muistaakseni sininen piuha sen antennivahvistimen sähkölle.Mullakaan ei kuulu hyvin vaikka se antennivahvistin on toiminnassa ja kahta erilaista antennia oon kokeillu.Seuraavaksi lähtee vakioantenni helvettiin ja laitan tavallisen antennin paikoilleen.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
Kadett_gsi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Kadett_gsi »

ei oo ihme jos ei mullakaan kuulu radio kunnolla kun en ole kytkenyt sitä antennivahvistimen johtoa mihinkään! sekö on siis sininen johto??
Opeca
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Opeca »

Muistaakseni se on sininen johto.Kun laittaa ISO piuhan niin siinä lukee antenna remote.En nyt muista sen alkuperäisen johtosarjan antennivahvistimen väriä.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
juha777
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja juha777 »

tää on kyl hyvä foorumi :grin:

meinaa ei oo tullu itel mieleenkää kytkee tollast johtoo..oon vaa päivitelly ku radio kuuluu hiukan huonosti ,täytyykin mennä heti kattoo :smile:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Sama juttu muuten täälläkin, ei radio kuulunut Calsussa juuri ollenkaan kun se oli ajossa... mutta täytyy siihen joku uusi stereo ostaa muutenkin. Tietääpähän nyt etsiä tuollaisen johdon sieltä takaa ja kytkeä sen kiinni... :smile:
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Supikoira
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Supikoira »

Pakko tarkistaa kun ei radio oikein kuulu. Taitaa olla aika yleinen tuo "ylimääräinen" johto. :smile:
Astra GSi -96, RS2000 -96
sauli
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sauli »

Juu aivan sama ongelma täälläkin.. Täytyy kesäksi kattoa kuntoon.
CaliSport
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja CaliSport »

Ja täällä eikun kesällä johtoja kahtelemaan ku kelit lämpenee. :smile:
Omega MV6 -99
juzatheman
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja juzatheman »

ongelma on sama, mutta kun mulla oli viimeks kattoverhoilu irti niin en mielestäni löytänyt antennille menevän kuin antenni piuhan ja siitä juuresta ruskea piuha suoraan maihin.??
missäs se mun sininen piuha on??
sanokaas se...
entinen calibran omistaja.
Tunari-82
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Tunari-82 »

Eipä se munkaan raadio hyvin kuulu!
JaspaJami
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja JaspaJami »

eikä mun
blueranger
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja blueranger »

Mulla kuuluu ainakin ihan hyvin... lienen erilainen nuori :grin:
Racoon
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Racoon »

mulla kuuluu myös surkeasti ja kokeiltu on sekä Pioneeria että Jvc:tä.

Siellä on 4 johtoa vapaana; sin-pun, har-vih, pun-val, rus-vio. Mikähän menee antennivahvistimelle ja mitä on muut johdot? Liitintä ei ole, eikä mitään merkintöjä, vaan piuhat on katkaistu (kuten yleensä) ja vieläpä lyhyiksi, Danke Schön, Jochen :sad:

Meneekö jokaiselle kaiuttimelle oma johtonsa vai meneekö ovikaiuttimet yhdessä ja haarautuu siellä myöhemmin? Diskantteja ei mun autossa ole enää.

Jos mittarilla mittaa, niin mitä sen antennivahvistimelle menevän johdon pitäisi näyttää? Maata vai jotakin vastusta?

Miten muuten olette ratkaisseet sen, kun radion sivuilla on ne lukitukset, joiden pitäisi antaa periksi, kun radio otetaan pois, mutta eihän ne pääse liikkumaan, kun radio on ahtaassa tunnelissa? Jos sen laittaa oikein sinne, niin sitten ei saa pois. Jos kehikon jättää löysälle, niin sitten on liian helppo varastaa.
Jerzey
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jerzey »

Mulla ei kuulunut ompussa radio kunnolla vaikka kaikki piuhat oli tutkittu moneen kertaan, kunnes purin antennin piuhan ja kappas, singnaali piuha poikki aivan liittiimen vierestä. kolvi käteen ja nyt kuuluu.
EX (2000-2013): Omega B 2.0 8v, 3.0 V6 ja 2.0t
Vastaa Viestiin