Rengasta Calibraan
Nyt on vanteet löydetty ja sitte olis renkaitten vuoro. Tässä olis mahdollisia ehdokkaita ja mielipiteitä/kokemuksia näistä seuraavista renkaista kysyisin.
Bridgestone
Firestone
Michelin
Hankook
ja noita rengasmerkkejä on vaihtoehtona siinä liikkeessä vannepaketin kanssa ja nyt tarvis vinkkiä mitkä noista olis se numero 1.
Bridgestone
Firestone
Michelin
Hankook
ja noita rengasmerkkejä on vaihtoehtona siinä liikkeessä vannepaketin kanssa ja nyt tarvis vinkkiä mitkä noista olis se numero 1.
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
miten ois kun nyt olis 18"vanteet tiedossa kohtuu hintaan ja pitäs tietää että mikä ET pitäs olla? ja tietty mahtuuko se edes pyörii kun autoa madalletaan 35-40mm ja mikä kokoluokkaa renkaat pitäs olla?
ja tietty tärkein onko vielä calibra tuolla varustelulla hyvä ajaa? kun ajettavuudesta en haluais tinkiä!!
vai pitäskö ostaa ihan kiltisti vaan 17" vanteet?
ja tietty tärkein onko vielä calibra tuolla varustelulla hyvä ajaa? kun ajettavuudesta en haluais tinkiä!!
vai pitäskö ostaa ihan kiltisti vaan 17" vanteet?
Hopea on nopea
Hopea on nopea
joo ne vanteet meni jo perke.. no nyt olis sitte taas hyvät 17" vanteet ja renkaat olis 215/45/17 ja miten nämä pyöris alla jos autoa on madallettu 40mm??? toinen rengas vaihtoehto olis 215/40/17 mutta hinta ero
olis 50e eli kumman nyt kannattais ottaa???
tuo 45-sarjan rengas nyt olis tietty halvempi mutta tosiaan onko toi hyvä tuollasen madalluksen kans?
olis 50e eli kumman nyt kannattais ottaa???
tuo 45-sarjan rengas nyt olis tietty halvempi mutta tosiaan onko toi hyvä tuollasen madalluksen kans?
Hopea on nopea
Hopea on nopea
Mulla meinas kans mennä vanteet sivu suun koska olin jo luvannut ottaa vanteet paikallisesta vanne liikkeestä mutta päivää ennen kun oli puhe että menen hakemaan vanteet niin tuli oulun jj-hifiltä mailina tarjous jota olin kysellyt viikkoa aiemmin ja he lupasivat samat vanteet 100€ halvemmalla.No minä soitin sinne ja vanteet laitettiin tilaukseen,sitten soitto toiseen vanne firmaan että en otakkaan vanteita heiltä koska sain 100€halvemman tarjouksen.No tällä viikolla aloin soitella uudestaan ouluun ja kysellä että joko saan loppuviikosta vanteet,myyjä lupasi soittaa maahantuojalle ja kysyä asiaa.15min kuluttua myyjä soitti ja kysyi että niin mihkäs hintaan ne vanteet on minulle luvattu,ja minä sanoin hinnan mikä mailissa oli niin myyjä siihen et ei me kyllä siihen hintaan niitä voida myidä ja että joku toinen myyjä oli vahingossa luvannut ne minulle liika halvalla.No ei muutakun "lakki kourassa" takaisin paikalliseen rengas puljuun kyselemään että josko sielä vielä olisi ne vanteet mitä olin kysellyt.No ne oli tietenkin joku jo kerennyt varata ja väännättää niille kumit päälle,mutta ei ollut vielä noutanut niitä.Myyjä oli luvannut varata niitä maanatai iltaan asti hänelle ja kun jannusta ei mitään kuulunut niin minä hain pyörät pois tiistai aamuna.Aiemmin olin jo kerennyt tilata toisesta paikkaa 2153518 falkkenin kumit ja näiltä vanteilta ei kuulemma alettu enään vääntää renkaita pois joten jouduin oulun puihin menneen kauppiaan takia ostaa koko rengas vanne setin.Eli pian olis varmaan falkkenit kaupan tai sit säästän ne tulevia kesiä varten.
joo jotenki kuulostaa tutulta jutulta :9 mulla on tässä ennen kesää menny varmaan kymmenen vannekauppaa perselleen ja kyllä syö miestä! kun autossa ei oo juuri mitään kesärengasta no nyt on ihan hyvät PCW emr 221 vanteet Auroran 215/40/17 ja siinäkin sattu hassu juttu:
myyjä lupasi ne 950e no parin päivän päästä soitin samaan liikkeeseen mutta toiselle myyjälle se lupasi noilla renkailla 900e ja sitten olis toinen vaihtoehto 215/45/17 ja ne sais 850e eli hinta tippu siitä aika paljon mikä oli kuulemma ehdoton jolla liike pystyy nuo myymään
eli vielä tuo kysymykseni pyöriikö tuo 45-sarjan kumi jos on madallettu 40mm? eikös tuo renkaan leveyskin vaikuta vähän korkeuteen kun se on 215?
myyjä lupasi ne 950e no parin päivän päästä soitin samaan liikkeeseen mutta toiselle myyjälle se lupasi noilla renkailla 900e ja sitten olis toinen vaihtoehto 215/45/17 ja ne sais 850e eli hinta tippu siitä aika paljon mikä oli kuulemma ehdoton jolla liike pystyy nuo myymään
eli vielä tuo kysymykseni pyöriikö tuo 45-sarjan kumi jos on madallettu 40mm? eikös tuo renkaan leveyskin vaikuta vähän korkeuteen kun se on 215?
Hopea on nopea
Hopea on nopea