Minkäslainen vaapavirtaussuodatin astran 1.6 16v koneeseen?
-
Astralyzer
- 'Admiral'

Omenalimu: Joo...mulla tekee just saman. Ihan kuin tuossa 2000-2500 huikkeisilla sais hiukan liikaa ilmaa, mutta sen jälkeen tuntuu kyllä futaavan ihan ok. Huomasin muuten, kun otin tankilta vahingossa pistoolista 98:ia, niin kone on ihan erilainen. Lukaisin pikaisesti myös manuelista, jotta saako tuossa koneessa käyttää tuota 98 ilolientä ja kyllä se on manuelin mukaan ok. Tästä lähin, kun mulla on BMC kiinni, niin autolla ajellaan kunnon iloliemellä... 
astralyzer: siis vaikuttaako tuo 98 bensuuni paljonkin menoon? hmm huomasin tuossa juuri, että tuo vaparisuodatin säästää mulla sen litran bensuunia satasella. Eli muutakin hyötyä on kuin äänet... ja ylämäki vääntöö 80km/h:ssa on ihan erilaista kuin ennen. Ohituskaistoille uskaltaa lähteä 5 silmässä, eikä 4 silmässä niin kuin ennen.
Irmscher DTM Edition Coupe -03
-
Astralyzer
- 'Admiral'

no joo...ei siitä nyt rakettia tullut mutta jotenkin iloisempi kuitenkin. Ja samaa olen itse ollut havaitsevinani tuon bensan kulutuksen kanssa. En tosin pidä kirjaa, joten varmasti en tähän voi ottaa kantaa. Alaväännöt on kuitenkin hiukan paremmat...ei nyt kuitenkaan hirveästi, mutta vähän kuitenkin... Mutta tulipahan tämäkin kokeiltua...enkä aio kyllä poiskaan filsua ottaa, kun o kesäkin tulossa