Parahin FORD?
1. Minulla ei ole kokemusta remmiahtimesta
Vectra B:ssä . Sitäpä tässä juuri olen yrittänyt maileissani kertoa, että heti kun saan kunnon referenssejä enkä POTASKAJAUHOA
TAI ARVAILUJA ?olen piirun pidemmällä!
Ja ehdottomasti minua kiinnostaa kybemmällä remmiahdin. Se on tässä ja nyt eikä mitään odotteluja ynnä viiveitä. Aivan sama vaikka olisi 10% tehottomampi kuin perinteinen turbo.
Toinen syy miksi remmi kiinnostaa nykuiseen vectraani on se, että siihen saa valmiita sarjoja joista juuri olen etsimässä sitä referenssiautoa suomesta tai ulkomailta...
On suomessa yksi turbokin Vectra Bee kutoseen rakennettu, mutta tietojeni mukaan
se ei koskaan toiminut kunnolla, se oli vaikea rakentaa ja se on nykyään poistettu ks autosta.
Tuota,
Mutta minulle jäi kysymyksesi epäselväksi...?
Johtuukohan se siitä että,
et joko ole lukenut kaikkia näitä tredin vastauksia, tai sitten et ole ymmärtänyt mitä olen tässä etsimässä?
Onko jompikumpi parempi tai huonompi vaihtoehto, siitä ei nyt ole kysymys, vaan siitä että löydän oikean referenssin eli ts. auton(vectra B 2.5 V6) jossa se on toimivana ratkaisuna ihan arkipäiväisessä, mielummin tyypitettynä ja katsastetussa kunnossa.
Hmm. olenkohan ollut jotenkin epäselvä?
Mainosmiesten lauseet eivät nyt reaalielämässä paljoa merkkaan mutta toki ahtimista ratkaisultaan mielenkiintoisin, joka on tullut vastaan on tällä hetkellä tuo lysholm...
Mitähän mieltä ole itse tuosta rakenneratkaisusta jolla ilmaa kompuroidaan kasaan? Avaava herra Ford nyt meille kaikille sanainen arkkusi?
Etsintäni jatkuu edelleen, mitään pakkoa tai kiirettä minulla ei ole, ihan rauhassa tässä edetään... Kovaksi kiivailijaksi minusta ei ole kummankaan järjestelmän puolesta ja luonteeniomaisesti tulen muutenkin pelini pitämään sleeperinä!