-Edestä kuskin puolelta kuuluu kuopissa kolinaa("koiran luu"?).
-Jyrkästi oikealle kaartaessa ja samalla kiihdyttäen kuuluu edestä hantin puolelta voimakasta "rutinaa" (vetari?)
-n. 50 km/h vauhdilla kun rattia heiluttaa tuntuu auto tosi löysältä ja huojuu (iskari, kallistuksen vakaaja tms.?)
Voi olla että on korin/alustan ominaisuus, ei ole ennen tullut testattua
-Ratti naksuu hiljaisella vauhdilla käännettäessä, esim. risteyksissä tai P-paikalla, ääni kuuluu jostain virtalukon kohdilta. Ollut jo pitkään, soitin n. vuosi sitten Opel liikkeeseen ja sanoivat että on lähes tyyppivika...joku pikku osa heti ratin takaata, korjaus heillä n.100eur.
Ei viitsi itse avata kun on Airbag!
-Katto resonoi, verhoilun ja pellin väliltä tukirautojen liimaus pettänyt. Totesin että liian kova homma alkaa itse irroittaa ja uudelleen liimata. Irti varmaan saa mutta kuinka siististi takas niin se onkin eri asia. Liikkeessä ottavat kuulemma jotain 250-300eur.
-Käynnistäessä kuuluu n. sekunnin sellainen ääni niinkuin olisi joku laakeri jumissa tai joku panttaa tosi pahasti (starttimoottorin solenoidi?)
-Liikkeelle lähdettäessä kuuluu vinkunaa pari metriä. Moniura hihna ja jakohihna vaihdettu vuosi sitten.
Iskaritesti tehtiin viime syksynä ovat ok, etualatukivarren takimmaiset puslat vaihdettu vuosi sitten, edestä kuskin puolelta vaihdettu pallonivel puoli vuotta sitten, katsastus oli marraskuussa ja kaikki oli ok.
Itse heitin arvauksia mikä vois aiheuttaa vikoja, onko kellään parempaa tietoa tai kokemusta vastaavista.
Tarttis varmaan tehdä jotain tai sit päästä autosta eroon ja nopeesti, harmittaa vaan kun on tän kahden ja puolen vuoden aikana kuitenkin tullut pistettyä rahaa autoon jonkun verran huoltoihin, massaukseen jne.
Astra-F Comfort Caravan 1.8 1997 128000km
<font size=-1>[ This Message was edited by: Astra97 on 2004-04-08 08:07 ]</font>