Peräluukun kansi muovit

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Puppe
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Puppe »

elikkäs... perkontin kansi on hivenen takaa ruosteessa... ja ajattelin hommata siihen sellasen mustan muovin (2000 look) ja takaspoilerin. sopiiko toi musta lamppujen väliin tuleva muovi suoraan A1 mallin vekkuliin? ettei siinä oo mitään eri "muotoja"
Opel Vectra B
Tarmo_L
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tarmo_L »

Ja sitten kun kaaret alkaa kukkia, niin laitat kromikaaret päälle? Voi hyvää päivää...
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Poissa silmistä, poissa mielestä...
Puppe
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

no ei tolla peräluukun kannella oo mulle paskaakaa väliä.. ja kun muutenkin se olis hienon näkönen jos auto olis edes pikkusen 2000 look. ja sen verran vielä että autossa ei ole muualla ruostetta, kaaret on kunnossa :smile: ja voihan ne ruosteet sieltä korjata ennen ku sen muovin siihen lyö... kyselinki vaan että sopiiko se siihen :smile:
Opel Vectra B
mige
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja mige »

Ajattelin tähä samaan topikkiin survasta tämmösen, et kaverilla ei ole -89 vecussa takaluukun muovia ja mulla on -91 se muovi.. Millon tämä lärpäke on tullut näihin ihan perus A-veccuihin? Mielestäni on hienomman näköinen ilman sitä muovia, ja onhan se peräluukkukin ihan erillainen näissä kahdessa autossa siis.
Puppe
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

no joo... täysin maku asia
toi 2000 look houkuttelee vaan niin perkuleesti
http://www.opelclubfinland.net/tapahtum ... _16V_2.jpg
Opel Vectra B
Temezz
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Temezz »

Ihan en ton kuvan perusteella pysty sanoo et miten toi 2000-look eroaa tavallisesta GLS-muovista vai eroaako ollenkaan. Mut anyway, mulla ainakin on -90 GLS vecussa toi muovi vissii ihan vakiona, että luulisi ainakin sellasen muovin sopivan heittämällä mihin tahansa A1-veccuun. Mullakin toi muovi peittää kivasti ruosteraiskaukset...pitäs varmaan kesällä tsempata noi ruosteet pois jos jaksaa.:smile:
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
mige
'Senator'
'Senator'

Juu no ei se nyt ruma minunkaan mielestäni ole! :wink: Mutta enemmän miellyttää semmoinen missä sitä ei ole.. Tuohan näyttää samalta tossa kuvassa mikä on myös mun autossa (siis -91 gls).
mige
'Senator'
'Senator'

On 2004-04-12 11:55, Temezz wrote:
Ihan en ton kuvan perusteella pysty sanoo et miten toi 2000-look eroaa tavallisesta GLS-muovista vai eroaako ollenkaan. Mut anyway, mulla ainakin on -90 GLS vecussa toi muovi vissii ihan vakiona, että luulisi ainakin sellasen muovin sopivan heittämällä mihin tahansa A1-veccuun. Mullakin toi muovi peittää kivasti ruosteraiskaukset...pitäs varmaan kesällä tsempata noi ruosteet pois jos jaksaa.:smile:
Mun mielestäni taas se muovi ei kyllä käy heittämällä esim. siihen kaverini -89 veccuun,koska takaluukku on aivan eri muotoinen..?
Puppe
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

no jos ei eroa muulla tavalla niin siinä muovissa lukee Vectra 2000 :grin: ja tietenkin suunnitelmis on kans laitta tuo "lippa/spoileri/tsydeemi" mikä onkaa... otin nimittäin merkit pois kontista ja tottakai siihen jäi jäljet... tolla lipallanekin peittyy

Mun mielestäni taas se muovi ei kyllä käy heittämällä esim. siihen kaverini -89 veccuun,koska takaluukku on aivan eri muotoinen..?
-Juuri tämän haluan tietää!

<font size=-1>[ This Message was edited by: Puppe on 2004-04-12 12:03 ]</font>
mige
'Senator'
'Senator'

Minkäs ikäinen veccu sulla on? Nyt jos joku joka tietää, että missä malleissa on nämä erilaiset luukut, voisi laittaa tänne tietoutta niin olisi hyvä!
Puppe
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

mun vectra on 90 mallia ja GL...mut mun käsityksen mukaan vasta A2 mallin vectroissa on EHKÄ erilainen se luukku? kun ne takavalot ainakin on erilaiset... varmaa tietoa ei kyllä ole
Opel Vectra B
mige
'Senator'
'Senator'

No siitä olen kyllä melkoisen varma että sen -89 ja tämän mun -91 luukut eroavata kyllä! :smile:
Puppe
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

siis että on muutakin eroa kuin vaan nuo muovi osat? että luukut ovat siis pellillisesti täysin erlaisia?
Opel Vectra B
mige
'Senator'
'Senator'

Niin juuri. Mielestäni tossa -89 on vaan semmoinen syvennys kohdassa missä kilpi on ja toi mun on kokonaan syvä takavalojen välistä, eli siihen käy se muovi sitten ja se korottuu sen muovin kanssa takavalojen tasalle.
Vastaa Viestiin