Peräluukun kansi muovit
no ei tolla peräluukun kannella oo mulle paskaakaa väliä.. ja kun muutenkin se olis hienon näkönen jos auto olis edes pikkusen 2000 look. ja sen verran vielä että autossa ei ole muualla ruostetta, kaaret on kunnossa
ja voihan ne ruosteet sieltä korjata ennen ku sen muovin siihen lyö... kyselinki vaan että sopiiko se siihen 
Opel Vectra B
Ajattelin tähä samaan topikkiin survasta tämmösen, et kaverilla ei ole -89 vecussa takaluukun muovia ja mulla on -91 se muovi.. Millon tämä lärpäke on tullut näihin ihan perus A-veccuihin? Mielestäni on hienomman näköinen ilman sitä muovia, ja onhan se peräluukkukin ihan erillainen näissä kahdessa autossa siis.
no joo... täysin maku asia
toi 2000 look houkuttelee vaan niin perkuleesti
http://www.opelclubfinland.net/tapahtum ... _16V_2.jpg
toi 2000 look houkuttelee vaan niin perkuleesti
http://www.opelclubfinland.net/tapahtum ... _16V_2.jpg
Opel Vectra B
Ihan en ton kuvan perusteella pysty sanoo et miten toi 2000-look eroaa tavallisesta GLS-muovista vai eroaako ollenkaan. Mut anyway, mulla ainakin on -90 GLS vecussa toi muovi vissii ihan vakiona, että luulisi ainakin sellasen muovin sopivan heittämällä mihin tahansa A1-veccuun. Mullakin toi muovi peittää kivasti ruosteraiskaukset...pitäs varmaan kesällä tsempata noi ruosteet pois jos jaksaa.
Vectra C 1.8 Comfort STW -04
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
-Ex. Omega B 2.5TD STW -95
-Ex. Vectra A 2.0 aut -90
-Ex. Ascona C 1.3s -85
Mun mielestäni taas se muovi ei kyllä käy heittämällä esim. siihen kaverini -89 veccuun,koska takaluukku on aivan eri muotoinen..?On 2004-04-12 11:55, Temezz wrote:
Ihan en ton kuvan perusteella pysty sanoo et miten toi 2000-look eroaa tavallisesta GLS-muovista vai eroaako ollenkaan. Mut anyway, mulla ainakin on -90 GLS vecussa toi muovi vissii ihan vakiona, että luulisi ainakin sellasen muovin sopivan heittämällä mihin tahansa A1-veccuun. Mullakin toi muovi peittää kivasti ruosteraiskaukset...pitäs varmaan kesällä tsempata noi ruosteet pois jos jaksaa.
no jos ei eroa muulla tavalla niin siinä muovissa lukee Vectra 2000
ja tietenkin suunnitelmis on kans laitta tuo "lippa/spoileri/tsydeemi" mikä onkaa... otin nimittäin merkit pois kontista ja tottakai siihen jäi jäljet... tolla lipallanekin peittyy
Mun mielestäni taas se muovi ei kyllä käy heittämällä esim. siihen kaverini -89 veccuun,koska takaluukku on aivan eri muotoinen..?
-Juuri tämän haluan tietää!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Puppe on 2004-04-12 12:03 ]</font>
Mun mielestäni taas se muovi ei kyllä käy heittämällä esim. siihen kaverini -89 veccuun,koska takaluukku on aivan eri muotoinen..?
-Juuri tämän haluan tietää!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Puppe on 2004-04-12 12:03 ]</font>