Rosteriänkkäri Astra G:hen

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Astralyzer
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Astralyzer »

Eli..kun ei mun aiempaan "tee-se-itse" -osioon tullut vastauksia, niin kysytään sitten toista kautta. Eli, onko jostain saatavilla jonkinlaista adapteria, jolla sais AstrA G:hen tungettua tuollaisen MPM-Performancen myymän rosteriänkkärin. Kun Astran pilli on vain 1 3/4" niin nuissa rosterisissa sisäänmeno on 2,5". Kokoero on aika suuri, joten joku sovitepulikka pitäis varmaan löytää. En viitsis vaihtaa koko putkistoa, kun ei rosterisen teko-ohjeita ja vinkkejä ei näy eikä kuulu...
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

No simonsilla on ainakin jotain supiste kappaleita
Astralyzer
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Astralyzer »

Onko tietoa, kuka myisi Lahdessa näitä Simonsin kilkkeitä? Ajattelin tuossa illalla, että saattaisipa tuota kysyä ihan Marteliukseltakin...jos niillä ei moista ole, niin ei kellään. Täytyy selvitellä asiaa.

Mutta toinen juttu: Onko kerholaisilla kokemuksia rosteriputkiston tekemisestä itse?? Hämmästys on suuri, jos kukaan ei moista kilkettä ole tehnyt. Sitä vaan, että olis kiva kuulla projektin kokemuksia, näkemyksiä, jne... Kiinnostais itseä kokeilla duunata putkisto, mutta hiukan tarvis vielä rohkaisua.. :wink:
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Tuntus niitä suspistajia löytyvän kyllä ihan normaali pakoputkikaupastakin.
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Vastaa Viestiin