b-vectraan corollaverso-valot
-
tuomkiti81
- 'Kapitän'

joo eli pistin vectraan "lexus" takavalot(vm-99) ja nyt oon vähä sekasin että mitenkä parkkivalot sais pelittään oikein.eli noissa valoissa on yks "silmä" mihin tulee 2parkkivaloa,aluksi pistin vanhoista valoista polttimot suoraan noihin uusin niin että 21w ylhäälle ja 5w alhaalle.no se 21w oli ihan liian kirkas ja vaihdoin sen tilalle 10w lampun,nyt on muuten hyvä mut mittaristos palaa kokoajan takasumuvalon merkkivalo,ja vaikka painaa sitä takasumuvalon katkaisijaa niin ei tapahdu yhtää mitää...mihkähän vika toi oiken on ja onko kellää mitää tietoa miten sen merkkivalon sais sammumaan.nois lexus valoishan ei oo takasumuvalolle paikkaa(ainakaa mun tietääkseni)onko kellää muulla b-vectras lexus valoja?millaset parkkipolttimot te ootte laittanu?
mun valois on ainakin sumarit. vanhoist valoist ei pysty käyttämään ku kolme poltinta, 2 muuta on erilaisia. jos oot käyttäny niit vanhoi polttimoit ni ne on vääränlaiset niihin kantoihin.
en ny muista millasii sinne kuuluu mut siel oli ainaki 21/5W lampun kanta mitä vanhois ei ainakaan ole
<font size=-1>[ This Message was edited by: JuhaV on 2004-04-18 11:36 ]</font>
en ny muista millasii sinne kuuluu mut siel oli ainaki 21/5W lampun kanta mitä vanhois ei ainakaan ole
<font size=-1>[ This Message was edited by: JuhaV on 2004-04-18 11:36 ]</font>
-
tuomkiti81
- 'Kapitän'

-
tuomkiti81
- 'Kapitän'