b-vectraan corollaverso-valot

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
tuomkiti81
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja tuomkiti81 »

joo eli pistin vectraan "lexus" takavalot(vm-99) ja nyt oon vähä sekasin että mitenkä parkkivalot sais pelittään oikein.eli noissa valoissa on yks "silmä" mihin tulee 2parkkivaloa,aluksi pistin vanhoista valoista polttimot suoraan noihin uusin niin että 21w ylhäälle ja 5w alhaalle.no se 21w oli ihan liian kirkas ja vaihdoin sen tilalle 10w lampun,nyt on muuten hyvä mut mittaristos palaa kokoajan takasumuvalon merkkivalo,ja vaikka painaa sitä takasumuvalon katkaisijaa niin ei tapahdu yhtää mitää...mihkähän vika toi oiken on ja onko kellää mitää tietoa miten sen merkkivalon sais sammumaan.nois lexus valoishan ei oo takasumuvalolle paikkaa(ainakaa mun tietääkseni)onko kellää muulla b-vectras lexus valoja?millaset parkkipolttimot te ootte laittanu?
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Viesti Kirjoittaja JuhaV »

mun valois on ainakin sumarit. vanhoist valoist ei pysty käyttämään ku kolme poltinta, 2 muuta on erilaisia. jos oot käyttäny niit vanhoi polttimoit ni ne on vääränlaiset niihin kantoihin.
en ny muista millasii sinne kuuluu mut siel oli ainaki 21/5W lampun kanta mitä vanhois ei ainakaan ole

<font size=-1>[ This Message was edited by: JuhaV on 2004-04-18 11:36 ]</font>
tuomkiti81
'Kapitän'
'Kapitän'

no jos viittit niin voikko kattoo et minkälainen polttimo sulla on missäki kohtaa niis valois ja sit sanoo mulle niin tarkistan et onko mulla jotain vääriä..vilkunpolttimo on ainaki oikee ku se oli sielä jo valmiina...
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

No mulla on ainaki sillai et pakkivalo 21w ja vilkku 21w (keltainen poltin) samassa umpiossa.
jarruvalo poltin 21w omassa umpiossa
ja ylimmäisessä umpiossa on 5W parkkipoltin ja 21/5W poltin josta toinen lanka on kans parkki ja toinen takasumuvalo
tuomkiti81
'Kapitän'
'Kapitän'

kiitoksia ohjeista.enköhän noilla tiedoilla jo saa valot toimimaan oikein.
Rexline
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Rexline »

Mistä olette ostaneet ja mihin hintaan Vectra B:n Lexus-valoja? Completoksella ainakin näyttäisi olevan parinsadan pintaan sellaiset myynnissä. Onko muita kohtuuhintaisia paikkoja?
JuhaV
OCF Partner
OCF Partner

Vastaa Viestiin