Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Juu taas ois tämmönen tyhmä kysymys että meneekö 2.0 kansi 1.8 lohkoon? järki sanoo että ei mutta muistelin lukeneeni jostain että joku kauppasi 2.0 kantta ja 1.8 lohkoa ja jotain laippaa millä sai 1.8 imusarjan siihen 2.0 kii? olis meinaan yks 16v kansi tiedossa. Sit toinen kysymys että olisiko tuollaisesta edes mitään hyötyä?
<font size=-1>[ This Message was edited by: testeri666 on 2004-04-18 13:10 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: testeri666 on 2004-04-18 13:18 ]</font>
Jos sulla on 8v palikat, niin käy varmasti. Ittellä on/oli just kyseinen yhdistelmä eli 18E -alakerta ja 20E -kansi sovitelaipalla, jolloin pystyin käyttämään 18E:n imusarjaa.
Ja osat on tallella ja myynnissä...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
On 2004-04-18 22:34, Timonen wrote:
Jos sulla on 8v palikat, niin käy varmasti. Ittellä on/oli just kyseinen yhdistelmä eli 18E -alakerta ja 20E -kansi sovitelaipalla, jolloin pystyin käyttämään 18E:n imusarjaa.
Ja osat on tallella ja myynnissä...
Oliko/onko 20E kannelle tehty mitään? -lskettu,kohdistettu? paljonko eroa venttiileissä tai toiko kuinka paljon lisää tehoa ja millä nokalla? ..kiinnostavaa..
Koitappa searchilla ekaks, mulla alkaa sormet olee kipeenä kirjottelusta...
Oon aikasemmin kertonut ko. systeemistä tällä palstalla ja taitaa siitä olla myydään-osiossakin...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
On 2004-04-24 16:01, Timonen wrote:
Koitappa searchilla ekaks, mulla alkaa sormet olee kipeenä kirjottelusta...
Oon aikasemmin kertonut ko. systeemistä tällä palstalla ja taitaa siitä olla myydään-osiossakin...