tietääks kukaan mist löytäs mitään teknisiä tietoja ascona kaasutin malli ja ruisku malleista ..ku ne katsastukses sano että pitää olla tiedot mukana ruiskumallista ..ku siinä om ruiskukone mitä mä katsastan ja ne halus tietää mitä muutoksia pitäs tehdä siihen!!!
jåå siinä on kyl asconan ruiskukone muuta en tiedä ja sitt vielä 5 vaihteinen Getrag......pitäs vaa saara koritietoja....mut niinku sanoin että en oikein tiedä mikä kone mutta.....
Johtuisiko vastauksien heikko taso tämän threadin otsikon laadusta sekä tavasta tuoda asia/epäselvät asiat esille?
Kannattaisiko hieman kertoa että mitä tietoja tarvitset ja miksi? Kirjoittaakkin saa niin että muutkin ymmärtävät.
pitäs tietää mist löytäs mitään teknisiä tietoja ascona kaasutin malli ja ruisku malleista ..ku ne katsastukses sano että pitää olla tiedot mukana ruiskumallista ..ku siinä om ruiskukone mitä mä katsastan ja ne halus tietää mitä muutoksia pitäs tehdä siihen kaasari asconaan verrattuna
Vaihdat katsastuskonttoria. Koneen koko ratkaisee tossa tapauksessa, ei se onko siinä ruisku vai kaasari. Mulla ei ole ikinä ollut inssi kiinnostunu siitä, että kaasari on vaihdettu ruiskuksi, ei missään B Asconassa mitä olen omistanut.
1.6S -mallista alkaen Asconassa on ihan samat jarrut ja muut rojut kuin 2.0E mallissa. Sillä inssillä ei ole mitään syytä kitistä mistään papereista, senkun lyö leiman paperiin.
ja katu-uskottavuutta pönkitetään tänään näillä: HX40 & Autorotor 3150