mikä soitin olis hyvä setti?
tulisi olla:
-edustava (mielellään hopea)
-subbari säädöt
-tft käyttö mahdollinen
-edullinen
-mp3 toisto
ja mistä kannattaa hommaa?
Ainakin Http://www.carstereocomponents.de saa halvalla kaikenlaisia soittimia autoon. Ja tavara tulee kyllä perille. Pari kaveria on nimittäin tilannut soittimet tuolta.
Maksetaan raha firman tilille ja tavara lähtee tulemaan ja tulee kotiovelle muistaakseni. Takuuhan noissa on useamman vuoden yleensä ja jos laite menee paskaksi niin eikun lähetetään takaisin (kait)
Sen verran voin sanoa että älä ota Sonyn autosoitinta. Mulla on kokemuksia ja soitin on tälläkin hetkellä huollossa. Sonyn soittimilla ainakin muutamassa tapauksessa levyt pomppivat ainakin saatanasti ja pätkivät. Jos sun housuissa olisin niin joko JVC tai Pioneer. Itse meinasin JVC:tä yhdessä vaiheessa mutta on nyt vähän muihin osiin tuhlattava rahaa =)
mul on nyt tos pioneer kiinni, kelasin kd sh sarjaa jvc:lt tai sit tota pioneeriii.. käyks ne kaikki soittimet noiden näyttöjen kans yhteen? ja eiks oo soittimii esim jvc:l mis on dvd soitin samas joku kd_dv sarja tjsp? paljos hinta jne?
niin eli mikä soitin yhdistelmä olisi edullinen ja suht hyvä missä myös dvd.?onko jotain eirtyisen halpaa netti kaupaa josta voisi esim.saksasta tilata tjsp?
nimittöisn turhaahan olisi ostaa erikseen dvd soitin sekä mankka..eikös
Soitinta olen itsekin etsimässä, ja merkkeinä itselläni on ollut Sony ja JVC vaihtoehtoina. Vectrassa on vuonna 1994 ostamani Sony, joka toimii täydellisesti vieläkin. Pioneeria kartan, koska aikoinaan tuli oltua yksi susi Pioneeri...
Muutama hintaseikka on vielä auki itselläni... tosi vaikeaa valita. JVC:n "tubular"-mallisto (701/801) sekä LHX502 (touch screen) ovat vahvoilla tällä hetkellä. Kun vaan osaisi verrata noiden hintoja täällä Saksan kaupoissa Suomen kauppoihin... ja että saako Suomesta edes tuota mustaa touch screen-mallista JVC:tä, kun maahantuojan saitilla oli vain alumiinin värinen rinnakkaismalli esillä. Itse kun haluan nimeonomaan mustan soittimen.
Hinnoissa on parhaimmillaan ollut jotain 200e eroja
Kyllä jos mä nytte soittimen ostaisin niin saksasta sen hommaisin. Harmittaa vaan kun tossa Mantassa toi soitin repsottaa päin pertsettä. Voisihan siihen jonkun patentin kehitellä kuhan se soitin tulee ensin huollosta.