mikä soitin?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
wzlo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja wzlo »

mikä soitin olis hyvä setti?
tulisi olla:
-edustava (mielellään hopea)
-subbari säädöt
-tft käyttö mahdollinen
-edullinen
-mp3 toisto
ja mistä kannattaa hommaa?
Roar
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Roar »

Ainakin Http://www.carstereocomponents.de saa halvalla kaikenlaisia soittimia autoon. Ja tavara tulee kyllä perille. Pari kaveria on nimittäin tilannut soittimet tuolta.
wzlo
'Admiral'
'Admiral'

joo oli hyvää kamaa... paljos on posti kulut tiedätkö yhtään?
Roar
'Kadett'
'Kadett'

hmm olisko ollut jotain 20e luokkaa , en muista ihan varmasti mutta eivät kovin paljoa tosta enempää ainakaan.
Soiled
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Soiled »

27.90e näyttäisi olevan kun suomeen asti tilaa....
Sanek
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Sanek »

Miten noi takuu jutut meni noissa? Miten noi maksetaan? Tyhmä kun oon...
Roar
'Kadett'
'Kadett'

Maksetaan raha firman tilille ja tavara lähtee tulemaan ja tulee kotiovelle muistaakseni. Takuuhan noissa on useamman vuoden yleensä ja jos laite menee paskaksi niin eikun lähetetään takaisin :smile: (kait)
Katomi
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Katomi »

Joillakin merkillä (ainakin Sonylla) on maailmanlaajuinen takuu ja kun laite menee rikki otetaan yhteys lähimpään huoltoliikkeeseen.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Katomi on 2004-04-27 15:16 ]</font>
wzlo
'Admiral'
'Admiral'

Pioneer
DEH-P7600MP
vai
Sony
CDX-F7500

onko jollain tietoo noista et minkälaisii? ja kilpaileeko yhtään jvn:n kd sh sarjan kans?
Roar
'Kadett'
'Kadett'

Sen verran voin sanoa että älä ota Sonyn autosoitinta. Mulla on kokemuksia ja soitin on tälläkin hetkellä huollossa. Sonyn soittimilla ainakin muutamassa tapauksessa levyt pomppivat ainakin saatanasti ja pätkivät. Jos sun housuissa olisin niin joko JVC tai Pioneer. Itse meinasin JVC:tä yhdessä vaiheessa mutta on nyt vähän muihin osiin tuhlattava rahaa =)
Sanek
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Sanek »

Pioneeri on hyvä. ainakaan mua ei o koskaan pettäny.
wzlo
'Admiral'
'Admiral'

mul on nyt tos pioneer kiinni, kelasin kd sh sarjaa jvc:lt tai sit tota pioneeriii.. käyks ne kaikki soittimet noiden näyttöjen kans yhteen? ja eiks oo soittimii esim jvc:l mis on dvd soitin samas joku kd_dv sarja tjsp? paljos hinta jne?
wzlo
'Admiral'
'Admiral'

niin eli mikä soitin yhdistelmä olisi edullinen ja suht hyvä missä myös dvd.?onko jotain eirtyisen halpaa netti kaupaa josta voisi esim.saksasta tilata tjsp?
nimittöisn turhaahan olisi ostaa erikseen dvd soitin sekä mankka..eikös :grin:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Soitinta olen itsekin etsimässä, ja merkkeinä itselläni on ollut Sony ja JVC vaihtoehtoina. Vectrassa on vuonna 1994 ostamani Sony, joka toimii täydellisesti vieläkin. Pioneeria kartan, koska aikoinaan tuli oltua yksi susi Pioneeri... :smile:

Muutama hintaseikka on vielä auki itselläni... tosi vaikeaa valita. JVC:n "tubular"-mallisto (701/801) sekä LHX502 (touch screen) ovat vahvoilla tällä hetkellä. Kun vaan osaisi verrata noiden hintoja täällä Saksan kaupoissa Suomen kauppoihin... ja että saako Suomesta edes tuota mustaa touch screen-mallista JVC:tä, kun maahantuojan saitilla oli vain alumiinin värinen rinnakkaismalli esillä. Itse kun haluan nimeonomaan mustan soittimen.
Roar
'Kadett'
'Kadett'

Hinnoissa on parhaimmillaan ollut jotain 200e eroja :grin:
Kyllä jos mä nytte soittimen ostaisin niin saksasta sen hommaisin. Harmittaa vaan kun tossa Mantassa toi soitin repsottaa päin pertsettä. Voisihan siihen jonkun patentin kehitellä kuhan se soitin tulee ensin huollosta.
Vastaa Viestiin