Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
auto on 3000 12v, ja ongelmanan on todellla ihmeellinen tärinä, tuntuu siltä että kävisi 5 pytyllä. mutta silti käy kaikilla, auto tärisee todellä paljon kun kierokset on alle 3000rpm. tyhjäkäynti ei vaella yhtään, ja välillä posauttelee putkessa aika mukavasti, kaikki alkoi noin viikko sen jälkeen kun olin vaihtanut lähes kaikki bensaputket. tulpanjohdot yms.. on käyty läpi ja kaikki näyttäisi toimivan ihan ok!
ja nyt en todellakaan enään tiedä mistä lähtisin vikaa hakemaan, jos joku tietää niin helpiä pliis!
Aika mahdotonta on koneen vikoja forumissa ratkaista. Käytännössä nämä asiat ratkeaa vain itse tutkimalla komponentit yksi kerrallaan tai sitten ammattitaitoisen korjaamon toimesta. Dynorullilla tuollaisia vikoja on hyvä jäljittää. Letkut kiinni potilaaseen, eikun ajamaan ja ei mene kauaa kun tiedetään ainakin että mikä toimii väärin.
ja katu-uskottavuutta pönkitetään tänään näillä: HX40 & Autorotor 3150
Mulla oli ihan sama ongelma ja vikana oli se että venttiilikopankannen tiiviste oli vuotanut öljyä suoraan vikaan tulppaan joten ei antanut kipinää. Putsaus ja toimii taas. Sun koneesta en sitten tiedä meneekö samalla hoidolla.