Mistä johdot Vectra B?
Aika homma! Mä vedin virta piuhat kuski puolelt ja muut pelkääjä puolelt! Kuski puolel o yks suht hyvä läpi vienti paikka mut pelkääjä puolelt en ite löytäny mut voihan siel ollaki joku huvä läpi!
Listat lähti aika helposti iha vaan vetämäl ku ensi otti tiivisteet välist pois, mut ei siel kyl mikää suuri tila ole!
Onnea vaan matkaan ja hyviä hermoja!
Listat lähti aika helposti iha vaan vetämäl ku ensi otti tiivisteet välist pois, mut ei siel kyl mikää suuri tila ole!
Onnea vaan matkaan ja hyviä hermoja!
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Virtajohto kabiiniin => oikealla puolella (appari, hanttari tms.) ritilän alla (saman ritilän alla raitisilmasuodatin) alkuperäinen läpivientikohta.
Johdot matkustamossa saa kulkemaan jalkalistojen alla, mutta listojen alla olevaa johtokourua joutuu puukottamaan hieman. Penkkejä ei tarvitse irroittaa. Muoviosia irroitellessa kannattaa avittaa hieman ruuvimeisselillä kampeamalla.
Johdot matkustamossa saa kulkemaan jalkalistojen alla, mutta listojen alla olevaa johtokourua joutuu puukottamaan hieman. Penkkejä ei tarvitse irroittaa. Muoviosia irroitellessa kannattaa avittaa hieman ruuvimeisselillä kampeamalla.
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
näyttää vaan menevän tuo lista tonne penkin alle suoraan. päät tosta listasta saa helposti auki, mutta ei sitä irti saa kun menee osa tonne penkin alle. Oletko ite B1 vau B2 malliin asentanut? Itellä B2:nOn 2004-05-20 17:48, Esa Nahka wrote:
Penkkejä ei tarvitse irroittaa. Muoviosia irroitellessa kannattaa avittaa hieman ruuvimeisselillä kampeamalla.
Asennuskokemus B1 -mallista. Itse olen sen verran laiska, etten irroittanut penkkejä vaan annoin johtokourulle perinteisen Mora-käsittelyn. Johdot saa pienellä sorminäppäryydellä ja johtokourun modifioinnilla paikalleen ilman koko sisustan purkamista. Uskallan väittää, että sama pätee uudempaankin malliin. Minulla johtokourun sisällä kulkee 50 mm2 virtapiuha, boxin välipiuha ja 2*rca.
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
Ite en tuota läytänyt tai siis löysin 2kpl läpivientejä jotka on käytössä (konepellin vaijeri ja takalasin pesurin letku) muuta ei ollut, tekasin uuden sittenOn 2004-05-20 17:48, Esa Nahka wrote:
Virtajohto kabiiniin => oikealla puolella (appari, hanttari tms.) ritilän alla (saman ritilän alla raitisilmasuodatin) alkuperäinen läpivientikohta.
Vectra C GTS 2.0T "Stage-3"