20seh koneen virittämine.
mitenkä kannattaa lähteä piristämään 20seh konetta?meinasin että jos sais tehot johonkin 150-165hv välille.
niin ja rahaa nyt ei mitenkään hirveästi oo laittaa, mutta sellanen viritys ois tarkotus saada jotta kone kuitenkin sen kestää.miten kun luin noita aikasempia juttuja niin 1.8 koneen nokkaa yms sekoituksia.jos joku on piristäny ko. konetta ni laitappa jotain ideaa jolla saisin noita heppoja lisää.
niin ja rahaa nyt ei mitenkään hirveästi oo laittaa, mutta sellanen viritys ois tarkotus saada jotta kone kuitenkin sen kestää.miten kun luin noita aikasempia juttuja niin 1.8 koneen nokkaa yms sekoituksia.jos joku on piristäny ko. konetta ni laitappa jotain ideaa jolla saisin noita heppoja lisää.
läppärunkosarja
viritysnokka
kannen plaanaus
säädettävä nokkapyörä
bensanpaineen säädin
kat-taakse tehoputkisto
80mm imuletku omaan koteloon
tai
green twister + imuletku + tukirauta
1 pykälä kylmemmät tulpat (esim NGK arvo 7)
mielellään smt-6 piggy back boxi (meiltä) tai
uusi autokohtainen ohjelma (ks-autosäätö jyväskylä)
opel@prostreet.fi
+358-400-790019
ark 10-16 ja 18-19
<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2004-05-17 09:43 ]</font>
viritysnokka
kannen plaanaus
säädettävä nokkapyörä
bensanpaineen säädin
kat-taakse tehoputkisto
80mm imuletku omaan koteloon
tai
green twister + imuletku + tukirauta
1 pykälä kylmemmät tulpat (esim NGK arvo 7)
mielellään smt-6 piggy back boxi (meiltä) tai
uusi autokohtainen ohjelma (ks-autosäätö jyväskylä)
opel@prostreet.fi
+358-400-790019
ark 10-16 ja 18-19
<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2004-05-17 09:43 ]</font>
joo omastatakaa löytyy peltisatsi,putkisto ja tehty kansi.
nyt tuossa laskin että ei ole oikeen rahaa paljoa laittaa muihin osiin, mutta kuitenkin vielä olis laittaa n.600€
eli mitä mun kannattaa ostaa tai mitä edes tuolla rahalla saan ostettua, ja sanokaan nyt suoraan että paljon noilla rahoilla voin noitten lisäks mitä mulla on jo niin saada niitä hevosia lisää
nyt tuossa laskin että ei ole oikeen rahaa paljoa laittaa muihin osiin, mutta kuitenkin vielä olis laittaa n.600€
eli mitä mun kannattaa ostaa tai mitä edes tuolla rahalla saan ostettua, ja sanokaan nyt suoraan että paljon noilla rahoilla voin noitten lisäks mitä mulla on jo niin saada niitä hevosia lisää