Mikä mp3 soitin kannattaa ostaa? Kokemuksia kitupiikki.netis

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Conaa.B.
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Conaa.B. »

On 2004-05-28 20:10, Supikoira wrote:
Itselläni on tuo Sonyn cdx-m850mp, enkä sitä kyllä suosittelisi. Soitin toimii kyllä ihan hyvin, on kohtuullisen hienon näköinen ja ominaisuuksia on ihan tarpeeksi, mutta se on vähän hankala käyttää kun ei ole nappeja siinä etupaneelissa, joutuu kikkailemaan kaukosäätimillä koko ajan.
Tai sit pitää sitä auki aina sillo ku ei haluu kaukosäätimellä leikkii. Näin mä ainaki teen omassa soittimessa..
Nii ja viel semmonen et itelläkää ei oo mitää vikaa ollu, soitin olikse Sony cdx-m700 en muista tarkkaa joku tollanen..

Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: Conaa.B. on 2004-05-28 23:37 ]</font>
JaneZki
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja JaneZki »

On 2004-05-28 23:36, Conaa.B. wrote:
On 2004-05-28 20:10, Supikoira wrote:
Itselläni on tuo Sonyn cdx-m850mp, enkä sitä kyllä suosittelisi. Soitin toimii kyllä ihan hyvin, on kohtuullisen hienon näköinen ja ominaisuuksia on ihan tarpeeksi, mutta se on vähän hankala käyttää kun ei ole nappeja siinä etupaneelissa, joutuu kikkailemaan kaukosäätimillä koko ajan.
Tai sit pitää sitä auki aina sillo ku ei haluu kaukosäätimellä leikkii. Näin mä ainaki teen omassa soittimessa..
Nii ja viel semmonen et itelläkää ei oo mitää vikaa ollu, soitin olikse Sony cdx-m700 en muista tarkkaa joku tollanen..

Kuva

<font size=-1>[ This Message was edited by: Conaa.B. on 2004-05-28 23:37 ]</font>
Mulla on kans toi Sonyn cdx-m850mp, ja oon ollu tosi tyytyväinen siihen, en oo kyl kaukkarii käyttäny hetkeen ku tykkään pitää sitä auki ni on helpompi ajos säätää sitä.
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
maza
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja maza »

kuinka paljon toi sonyn cdx-m850mpsoitin maksaa uudesta ja vähän käytettyn?Täytys ostaa kans mp3 soitin ja toi on ainakin ihan kivan näkönen...ja ei se varmaan huonokaan oo?!?
Coci
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Coci »

mul on sonyn 7700 on kyl tosi hyvin pelannu ja ok näkönenki
CableGuy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja CableGuy »

Onkos olemassa missään listaa soittimista jotka tukevat opelin näyttösydeemiä?
Asterix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Asterix »

pinohiireen kallistuisin minäkin,sonyjen kanssa ei ole ikinä ollut muuta kuin ongelmia
CableGuy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja CableGuy »

Toimiiko muute Pioneerin DEH-P5500MP B-vectran näytön kanssa? Vai onko siitä mitään haittaa toimiipa tai ei (mikään ei sekoa tjms.)
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Vectrassa mulla on Sonyn soitin jossa ei ole ollut mitään ongelmia koskaan (10 cd:n vaihtaja ja kasettisoitin kojelaudassa, vuodelta 1994...)

Calibraan tilasin kuitenkin JVC:n MP3-soittimen, tosin nyt jo olen odotellut 2 viikkoa sitä Saksasta ja rupeaa jo kohta hermostumaan, tänään pistin viestiä menemään carstereocomponents.de:lle että missä se minun jo maksettu JVC LHX502 oikein viipyy! Hidasta toimintaa, kun luulisi etukäteismaksulla tulevan nopeasti kun mainostavat että soitinta löytyy hyllystä.
Asterix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Asterix »

Calibraan tilasin kuitenkin JVC:n MP3-soittimen, tosin nyt jo olen odotellut 2 viikkoa sitä Saksasta ja rupeaa jo kohta hermostumaan, tänään pistin viestiä menemään carstereocomponents.de:lle että missä se minun jo maksettu JVC LHX502 oikein viipyy! Hidasta toimintaa, kun luulisi etukäteismaksulla tulevan nopeasti kun mainostavat että soitinta löytyy hyllystä.
Pari viikkoa menee kun toimittavat saksasta tavarat. Muutaman kerran tullut tavaraa tilattua ja nyttenkin odottelen taas pakettia,ens viikolla pitäs tulla :grin:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2004-06-17 23:42, Asterix wrote:
Pari viikkoa menee kun toimittavat saksasta tavarat. Muutaman kerran tullut tavaraa tilattua ja nyttenkin odottelen taas pakettia,ens viikolla pitäs tulla :grin:
No sain nyt ainakin vastauksen Saksasta että tuota soitinta ei heillä ollut hyllyssä (vaikka netissä lukee edelleenkin että hyllystä löytyy...) ja ensi viikolla kuulemma tulee lisää ja sitten lupasivat pistää soittimen tulemaan Suomea kohti. No ehkä se sieltä jossain vaiheessa tulee. Hintaa oli kuitenkin tuolla melkein pari sataa euroa vähemmän kuin tuon mallin halvemmalla rinnakkaismallilla Suomessa... juuri tuota tilaamaani mallia ei Suomessa edes myydä, kun halusin mustan soittimen, rinnakkaismallissa LHX501 on kirkas alumiininvärinen etulevy, kun tuossa LHX502:ssa se on mustaksi eloksoitua alumiinia (ja omasta mielestäni tuollaisena siis paljon hienompi), muuten sama vehje.
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

jep. itse tilasin tuossa lähemmäks 3 viikkoa sitten kitupiikki.netistä pioneerin deh-p3630mp-soittimen (joka muuten on myös musta ja vähemmän kirjava mutta ominaisuuksiltaan samanlainen kuin deh-p3630mp jota saa suomesta). soitin ei kuitenkaan tullut luvatussa 2 viikossa. se myöhästyi sellaiset 3-4 päivää (riippuu miten laskee). jouduin kitupiikille lähettämään kahteen kertaan sähköpostia, kun rupesin ihmettelemään miksi soitinta ei näy. heidän mukaan soitin oli ensinäkin loppuunmyyty josta myöhästys johtui ja ensimmäiseen sähköpostiin eivät kuulemma voineet vastata koska siellä oli tietokoneita mennyt rikki.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Veeksi on 2004-06-18 20:28 ]</font>
Tume22
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Tume22 »

ite tilasin tuolta kitupiikistä pariviikkoa sitten pioneerin 5500mp:n tuli noin kymmenessä päivässä. ja kokoajan pelas yhteydenpito ja muutenkin asiallinen firma/välittäjä!
Zaviox
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Zaviox »

PIONEER ihmeessä!
sony nyt ei paini ees samassa sarjassu muulla kuin hinnalla!
ja hyvin on kitupiikki hoitanu aina tilaukset mitä minä tiedän.
One way, Right way, Only way...
Ahnuld
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Ahnuld »

Onko kenelläkään kokemuksia noista Kitupiikin myymistä HALVOISTA mp3-soittimista? Pitäisi emännälle soitinta katsella ja mikä tahansa taitaa olla parempi, kuin tuo nykyinen 13 vuotta vanha Nissanin nuppiradio :grin:
99€ tai 114€ alkaa olemaan jo aika huokutteleva hinta...
Siihen muutaman kympin kajarit jostain tai vaikkapa tuolta, niin johan viitsii jo Nismollakin matkustaa :smile:
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

eipä noita halpis mp3-soittimia kannata pahemmin hankkia. niissä on paljon kaikkea pientä mikä on huonoa. esim ettei soita 160kbps korkeampi tasoisia mp3:sia tai vbr:llä pakattuja. vahvistimetkin on mokomissa yleensä ihan naurettavia (4x15w). tulin katumapäälle ton mun pioneerin deh-p3630mp kanssa. sitä ei oo vielä edes asennettua autoon. siitä saat helvetin hyvän soittimen 199 egellä...on varmasti fiksumpi ostos kuin joku 129e:n soitin...eikä tartte odotella 3 viikkoa.
Kuva
Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1
Vastaa Viestiin