On 2004-05-28 20:10, Supikoira wrote:
Itselläni on tuo Sonyn cdx-m850mp, enkä sitä kyllä suosittelisi. Soitin toimii kyllä ihan hyvin, on kohtuullisen hienon näköinen ja ominaisuuksia on ihan tarpeeksi, mutta se on vähän hankala käyttää kun ei ole nappeja siinä etupaneelissa, joutuu kikkailemaan kaukosäätimillä koko ajan.
Tai sit pitää sitä auki aina sillo ku ei haluu kaukosäätimellä leikkii. Näin mä ainaki teen omassa soittimessa..
Nii ja viel semmonen et itelläkää ei oo mitää vikaa ollu, soitin olikse Sony cdx-m700 en muista tarkkaa joku tollanen..
<font size=-1>[ This Message was edited by: Conaa.B. on 2004-05-28 23:37 ]</font>
On 2004-05-28 20:10, Supikoira wrote:
Itselläni on tuo Sonyn cdx-m850mp, enkä sitä kyllä suosittelisi. Soitin toimii kyllä ihan hyvin, on kohtuullisen hienon näköinen ja ominaisuuksia on ihan tarpeeksi, mutta se on vähän hankala käyttää kun ei ole nappeja siinä etupaneelissa, joutuu kikkailemaan kaukosäätimillä koko ajan.
Tai sit pitää sitä auki aina sillo ku ei haluu kaukosäätimellä leikkii. Näin mä ainaki teen omassa soittimessa..
Nii ja viel semmonen et itelläkää ei oo mitää vikaa ollu, soitin olikse Sony cdx-m700 en muista tarkkaa joku tollanen..
<font size=-1>[ This Message was edited by: Conaa.B. on 2004-05-28 23:37 ]</font>
Mulla on kans toi Sonyn cdx-m850mp, ja oon ollu tosi tyytyväinen siihen, en oo kyl kaukkarii käyttäny hetkeen ku tykkään pitää sitä auki ni on helpompi ajos säätää sitä.
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
kuinka paljon toi sonyn cdx-m850mpsoitin maksaa uudesta ja vähän käytettyn?Täytys ostaa kans mp3 soitin ja toi on ainakin ihan kivan näkönen...ja ei se varmaan huonokaan oo?!?
Vectrassa mulla on Sonyn soitin jossa ei ole ollut mitään ongelmia koskaan (10 cd:n vaihtaja ja kasettisoitin kojelaudassa, vuodelta 1994...)
Calibraan tilasin kuitenkin JVC:n MP3-soittimen, tosin nyt jo olen odotellut 2 viikkoa sitä Saksasta ja rupeaa jo kohta hermostumaan, tänään pistin viestiä menemään carstereocomponents.de:lle että missä se minun jo maksettu JVC LHX502 oikein viipyy! Hidasta toimintaa, kun luulisi etukäteismaksulla tulevan nopeasti kun mainostavat että soitinta löytyy hyllystä.
Calibraan tilasin kuitenkin JVC:n MP3-soittimen, tosin nyt jo olen odotellut 2 viikkoa sitä Saksasta ja rupeaa jo kohta hermostumaan, tänään pistin viestiä menemään carstereocomponents.de:lle että missä se minun jo maksettu JVC LHX502 oikein viipyy! Hidasta toimintaa, kun luulisi etukäteismaksulla tulevan nopeasti kun mainostavat että soitinta löytyy hyllystä.
Pari viikkoa menee kun toimittavat saksasta tavarat. Muutaman kerran tullut tavaraa tilattua ja nyttenkin odottelen taas pakettia,ens viikolla pitäs tulla
On 2004-06-17 23:42, Asterix wrote:
Pari viikkoa menee kun toimittavat saksasta tavarat. Muutaman kerran tullut tavaraa tilattua ja nyttenkin odottelen taas pakettia,ens viikolla pitäs tulla
No sain nyt ainakin vastauksen Saksasta että tuota soitinta ei heillä ollut hyllyssä (vaikka netissä lukee edelleenkin että hyllystä löytyy...) ja ensi viikolla kuulemma tulee lisää ja sitten lupasivat pistää soittimen tulemaan Suomea kohti. No ehkä se sieltä jossain vaiheessa tulee. Hintaa oli kuitenkin tuolla melkein pari sataa euroa vähemmän kuin tuon mallin halvemmalla rinnakkaismallilla Suomessa... juuri tuota tilaamaani mallia ei Suomessa edes myydä, kun halusin mustan soittimen, rinnakkaismallissa LHX501 on kirkas alumiininvärinen etulevy, kun tuossa LHX502:ssa se on mustaksi eloksoitua alumiinia (ja omasta mielestäni tuollaisena siis paljon hienompi), muuten sama vehje.
jep. itse tilasin tuossa lähemmäks 3 viikkoa sitten kitupiikki.netistä pioneerin deh-p3630mp-soittimen (joka muuten on myös musta ja vähemmän kirjava mutta ominaisuuksiltaan samanlainen kuin deh-p3630mp jota saa suomesta). soitin ei kuitenkaan tullut luvatussa 2 viikossa. se myöhästyi sellaiset 3-4 päivää (riippuu miten laskee). jouduin kitupiikille lähettämään kahteen kertaan sähköpostia, kun rupesin ihmettelemään miksi soitinta ei näy. heidän mukaan soitin oli ensinäkin loppuunmyyty josta myöhästys johtui ja ensimmäiseen sähköpostiin eivät kuulemma voineet vastata koska siellä oli tietokoneita mennyt rikki.
_________________ OPEL Kadett B 1.1 '73
<font size=-1>[ This Message was edited by: Veeksi on 2004-06-18 20:28 ]</font>
ite tilasin tuolta kitupiikistä pariviikkoa sitten pioneerin 5500mp:n tuli noin kymmenessä päivässä. ja kokoajan pelas yhteydenpito ja muutenkin asiallinen firma/välittäjä!
Onko kenelläkään kokemuksia noista Kitupiikin myymistä HALVOISTA mp3-soittimista? Pitäisi emännälle soitinta katsella ja mikä tahansa taitaa olla parempi, kuin tuo nykyinen 13 vuotta vanha Nissanin nuppiradio
99€ tai 114€ alkaa olemaan jo aika huokutteleva hinta...
Siihen muutaman kympin kajarit jostain tai vaikkapa tuolta, niin johan viitsii jo Nismollakin matkustaa
eipä noita halpis mp3-soittimia kannata pahemmin hankkia. niissä on paljon kaikkea pientä mikä on huonoa. esim ettei soita 160kbps korkeampi tasoisia mp3:sia tai vbr:llä pakattuja. vahvistimetkin on mokomissa yleensä ihan naurettavia (4x15w). tulin katumapäälle ton mun pioneerin deh-p3630mp kanssa. sitä ei oo vielä edes asennettua autoon. siitä saat helvetin hyvän soittimen 199 egellä...on varmasti fiksumpi ostos kuin joku 129e:n soitin...eikä tartte odotella 3 viikkoa.
Nyt:BMW E93 335i M-Sport '07 (440hv/600nm)
Ennen: BMW E46 330i M-Sport II, Opel GT B, BMW E60 530da, Opel Corsa D CDTi, Opel Astra F 1.8i, Nissan Sunny 1.3, Opel Kadett B 1.1