Paljon olette maksaneet kaarenvaihdosta?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Stobbe84
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Stobbe84 »

Tuli tässä mieleen kun monesti on ollut täällä kyselijöitä kaarenvaihdolle. Itse jätin (e-)kadetin tänään pajalle ja vaihtoon menee molemmat helmat ja molemmat kaaret takaa (samantien vaihtuvat pyöreisiin). Lisäksi pitää vaihtaa pohjaan 15x15 cm pala. Tekijä arvioi koko työn hinnaksi: "siinä viissataa"..ja työ sisältää helmojen massauksen ja helmojen ja kaarien maalauksen,nämä hinnat on mielestäni jo vähemmän tienaaville sopivia hintoja. Toinen korjaamo pyysi täällä pelkästä kaarien vaihdosta 800e!
kävin kyseisellä korjaamolla jo kettuilemassa hinnoistaan.

Daa,eipä muuta.
Valkeus nauraa pimeyden töille..
viz
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja viz »

Kävin tuossa vähän aika sitten Metroautosta hakemassa tarjouksen calibran kaarien vaihdosta(tullia varten), niin oli vajaa 900e per puoli. :smile: Joten kyllä tuo hinta kuulostaa varsin kohtuulliselta jos vain kunnolla tekevät...
Stobbe84
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Stobbe84 »

Olen nähnyt tämän miehen tekemien remonttien jälkeä ja ihan kelpo jälkeä tekee. Oli ennen täällä isommalla korjaamolla töissä mutta lopetti hommat siellä ja perusti oman..siis tekee hommat itse,nyt taisi palkata siihen toisen miehen itsensä lisäksi. Ainut miinus siinä on että varasin ajan marraskuun alussa kun ymmärrettävästä syystä työtä piisaa:)
Valkeus nauraa pimeyden töille..
sirkus
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sirkus »

Tein itte puolitutulle vastaavan projektin jossa tosin koko auto maalattiin ja otin 5000 mummoa pelkistä töistä pimeenä eikä kaveri pitäny pahana kun oli kyselly muualta ja hinnat oli ollu sellasia alk.10000mk et kyllä halvan paikan oot löytäny
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Minä teetin uudet kaaripalat (ei ihan koko kaaria) Jyväskylässä yhdessä pajassa "omana työnä" ja hinta oli aika kohtuullinen, 40€ nimittäin. :grin: Ja mitään valittamista ei ole ollut. Massaukset oli tehty kunnolla.

-Mikko
Uhtua
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Uhtua »

Väliin vaan pistää miettimään miten tuolla rahalla voi elää jos viiteensataan vaihtaa kaaret ja helmat ja tekee maalauksetkin...
Vaikka kyllä näiden viidensadan korjaamoiden jälki on tullut nähtyä ja usein helpommalla pääsisi kun sotkisi nekin 500€ suohon, koska usein työn jälki ja laatu on sitä luokkaa että joutuu nöyrästi kävelemään sinne korjaamolle missä ensin kävi viisaasti aukomaan päätään kalliista hinnoista. Mäkin ostin just -92 Astran missä on suht siististi ulkoapäin laitetut kaaret mutta takana näkyy olevan poistamatta kaikki mädät roikkeet ja ruostesuojaus on jäänyt täysin tekemättä. Mutta eipä se tuossa haittaa kun ostohintakin oli kohtuullinen. Jos tuollaisista Kadetin helmojen ja kaarien vaihtotyöstä puhutaan niin kyllä se ainakin täällä Tampereella ammattimiehillä on vähintään 1000€:n projekti.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Uhtua on 2003-12-02 18:53 ]</font>
hercules
'Diplomat'
'Diplomat'
Jäsennumero: 1298
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hercules »

Mulla tuli maksamaan vekkuliin pelkkä kaarien hitsaus 250€, mutta asia meni aika monimutkaisesti:
Autosta tuli 5cm lyhyempää mallia perästä päin, konttiin ajon takia. Auto vakuutustarkastajalle ja siitä sitten korjaukseen. Olimme isä-papan kanssa sopineet että hitsataan ruosteet itse vaikka. Noh tottakai korjaamo meni hitsaamaan ne itse. Saimme sovittua kylläkin että hinnasta tiputetaan pikkuisen pois.
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jariz »

Minä sain kadettiin vaihdettua helmat 1000 mummon markkaan ja kaaret sitten vaihdoinkin itse (paitsi toista puolta)..
eisgel
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja eisgel »

Voisko joku suositella jotain hyvää ja edullista paikkaa jossa vaihdetaan ja maalataan uudet kaaret A Vectraan. Mielellään pk-seudulta.
HaneK
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja HaneK »

niin no jos miggi löytyy kaverilta tai iteltä niin kannatas tehä itte, ei ne kaaripellit maksa tarvikkeena ku abaut 20 egee kappale.
opel76
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja opel76 »

Itse vaihdatin Nokialla yhdessa pajassa, eli vaihtoi kaaret, ja molemmille puolille puskurin alle joutui tekemaan paikat. Maalaus paalle, ja koko lysti maksoi 300 euroa. Varsin kohtuullinen hinta, ja jalkikin oli mun mielesta asiallista.
-Tommi-
Presterin
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Presterin »

Mulla makso kadetin helmojen ja kaarien hitsaus ja koko auton maalaus yhteensä 200€, +pakkelit, pohjavärit ja muut tarpeet. Eli ei sekään kalliiks tullu...
Lapanen
'Agila'

Viesti Kirjoittaja Lapanen »

Calibran kuskin puoleisen takakaaren vaihto avaimet käteen periaattella 450 euroa.
Asterix
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Asterix »

Aikoinaan piti vaihdattaa kaaret molemminpuolin, 1500 markkaa makso,eikä kuki vieläkään!Eli jälki oli hyvää,tekijää vaan sai muutaman kerran muistuttaa että sille autolle vois tehdä jotain. Kaverin auto seiso siinä pajan pihassa viikon ilman että sitä oli edes katsottu..
astramaani
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja astramaani »

vaihdoin ite astraani..ei se niin paha homma ole,mut noista hinnoista,ei se niin mene et kallis on hyvä,ainaka joka kerta..riippuu paljo siitä kuka sen tekee ja kuinka se viittii..ihmisiä olemme kaikki..plaah
Vastaa Viestiin