Paljon olette maksaneet kaarenvaihdosta?
Tuli tässä mieleen kun monesti on ollut täällä kyselijöitä kaarenvaihdolle. Itse jätin (e-)kadetin tänään pajalle ja vaihtoon menee molemmat helmat ja molemmat kaaret takaa (samantien vaihtuvat pyöreisiin). Lisäksi pitää vaihtaa pohjaan 15x15 cm pala. Tekijä arvioi koko työn hinnaksi: "siinä viissataa"..ja työ sisältää helmojen massauksen ja helmojen ja kaarien maalauksen,nämä hinnat on mielestäni jo vähemmän tienaaville sopivia hintoja. Toinen korjaamo pyysi täällä pelkästä kaarien vaihdosta 800e!
kävin kyseisellä korjaamolla jo kettuilemassa hinnoistaan.
Daa,eipä muuta.
kävin kyseisellä korjaamolla jo kettuilemassa hinnoistaan.
Daa,eipä muuta.
Valkeus nauraa pimeyden töille..
Olen nähnyt tämän miehen tekemien remonttien jälkeä ja ihan kelpo jälkeä tekee. Oli ennen täällä isommalla korjaamolla töissä mutta lopetti hommat siellä ja perusti oman..siis tekee hommat itse,nyt taisi palkata siihen toisen miehen itsensä lisäksi. Ainut miinus siinä on että varasin ajan marraskuun alussa kun ymmärrettävästä syystä työtä piisaa:)
Valkeus nauraa pimeyden töille..
Väliin vaan pistää miettimään miten tuolla rahalla voi elää jos viiteensataan vaihtaa kaaret ja helmat ja tekee maalauksetkin...
Vaikka kyllä näiden viidensadan korjaamoiden jälki on tullut nähtyä ja usein helpommalla pääsisi kun sotkisi nekin 500€ suohon, koska usein työn jälki ja laatu on sitä luokkaa että joutuu nöyrästi kävelemään sinne korjaamolle missä ensin kävi viisaasti aukomaan päätään kalliista hinnoista. Mäkin ostin just -92 Astran missä on suht siististi ulkoapäin laitetut kaaret mutta takana näkyy olevan poistamatta kaikki mädät roikkeet ja ruostesuojaus on jäänyt täysin tekemättä. Mutta eipä se tuossa haittaa kun ostohintakin oli kohtuullinen. Jos tuollaisista Kadetin helmojen ja kaarien vaihtotyöstä puhutaan niin kyllä se ainakin täällä Tampereella ammattimiehillä on vähintään 1000€:n projekti.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Uhtua on 2003-12-02 18:53 ]</font>
Vaikka kyllä näiden viidensadan korjaamoiden jälki on tullut nähtyä ja usein helpommalla pääsisi kun sotkisi nekin 500€ suohon, koska usein työn jälki ja laatu on sitä luokkaa että joutuu nöyrästi kävelemään sinne korjaamolle missä ensin kävi viisaasti aukomaan päätään kalliista hinnoista. Mäkin ostin just -92 Astran missä on suht siististi ulkoapäin laitetut kaaret mutta takana näkyy olevan poistamatta kaikki mädät roikkeet ja ruostesuojaus on jäänyt täysin tekemättä. Mutta eipä se tuossa haittaa kun ostohintakin oli kohtuullinen. Jos tuollaisista Kadetin helmojen ja kaarien vaihtotyöstä puhutaan niin kyllä se ainakin täällä Tampereella ammattimiehillä on vähintään 1000€:n projekti.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Uhtua on 2003-12-02 18:53 ]</font>
- hercules
- 'Diplomat'

- Jäsennumero: 1298
- Viesti:
Mulla tuli maksamaan vekkuliin pelkkä kaarien hitsaus 250€, mutta asia meni aika monimutkaisesti:
Autosta tuli 5cm lyhyempää mallia perästä päin, konttiin ajon takia. Auto vakuutustarkastajalle ja siitä sitten korjaukseen. Olimme isä-papan kanssa sopineet että hitsataan ruosteet itse vaikka. Noh tottakai korjaamo meni hitsaamaan ne itse. Saimme sovittua kylläkin että hinnasta tiputetaan pikkuisen pois.
Autosta tuli 5cm lyhyempää mallia perästä päin, konttiin ajon takia. Auto vakuutustarkastajalle ja siitä sitten korjaukseen. Olimme isä-papan kanssa sopineet että hitsataan ruosteet itse vaikka. Noh tottakai korjaamo meni hitsaamaan ne itse. Saimme sovittua kylläkin että hinnasta tiputetaan pikkuisen pois.
-
astramaani
- 'Diplomat'