c-ascona

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
AT
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja AT »

Moro!

Niinkuin postien määrästä näkyy, niin tää on allekirjoittaneen eka posti. Olen tossa itse ajellut jo kymmenisen vuotta 87 mallisella 2.0 ascolla, ja ajattelin kysellä mitä mieltä muut täällä on ko. koslasta? Itse olen enemmän kun tyytyväinen kun ottaa auton iän huomioon. Työmatkoja tulee ajettua yli 100km päivässä ja ainakin maantiellä on plajon mukavampi ajettava kuin esmes kotiväen a-vectra. Tein viime vuonna aika totaalisen ruosteremontin, toivon vaan, että pellit pysyis ympärillä vielä mahdollisimman pitkään. Tarkoitus olis myöskín pitää se niin alkuperäisen näköisenä kun mahdollista. Tuolla vanhoissa topiceissa olikin jo jotain juttua, mutta antakaas tulla, minkälaisessa huudossa ascot on muiden omistajien mielestä?

AT
Kulmala
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kulmala »

Itellä on pikkasen pintaruostetta siellätäällä. massattu on joskus aikoja sitten pitäs alkaa tuossa talvella nuita ruosteita laittaan. kynnyslistat on kerran laitettu uusiksi. Kone ei syö öljyä mutta pikkesen vuotaa tiivisteen välistä. ajettu 230000km muuten on ihan hyvässä kunnnossa. Välistä tahtoo karstata konetta kaupunki ajossa kun nätisti körryttelee, sen jälkeen onkin aivan tukossa kone.

Mikko K.
................................
BMW E46 -02
AT
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja AT »

Joo, suht saman verran on kilometrejä takana (240000). Aina on kannen raosta kytkimen päästä työntänyt vähän öljyä, sen verran, että lohkon kulma pysyy märkänä, ei kuitenkaan kymppitonnin ajon jälkeen ole öljyn pinta laskenut juurikaan.

AT
h
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja h »

1,8I gls exclusive vm-86
aj.280000tkm
ollut kohta seitsemän vuotta.
perushuollolla kestänyt mielestäni hyvin.
ohj.kumit vaihd.,ym kulutusosaa.
pellit pysyny ihmeen hyvänä,olisko sen ansiota kun auto on aikoinaan pohjoisesta lähtöisin??
ei kaipaa kun ohjaustehostimen :smile:
Kulmala
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kulmala »

Ohjaustehostin olis kovasana. Mut kukas sitä nyt paikallaan kääntää =). ainoa että konepeltiin tuli uus painauma kun keveri hyppäs siihen. Jos olis ollu haulikko niin sille olis ollu käyttöä. Ruisku kone siinä vois olla kun tahtoo kaupungissa syödä 10l pintaa ja maantiellä jotain 7l.

Mikko K.

E-Mail:
mikko.kulmala@pp.inet.fi

<font size=-1>[ This Message was edited by: Kulmala on 2002-09-19 22:55 ]</font>
Gese
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Gese »

Tutulla 1,6 Exclusive -88. Ajanut 380 000 km, vain kuluvia osia vaihdettu. Öljyt vaihtanut kuulemma 5000 km välein. Konetta ei ole vielä avattu, mutta öljyä ei syö.

Kestäviähän nuo ovat, kun pitää huolta. Kyllä mikä tahansa auto hajoaa, jos ei mitään muuta tee kuin ajaa.
J.R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J.R »

mulla on -87 1.3 LS ascona. mittarilukema on 118336.eli ei oo paljoa ajettu.ruostetta ei ole juuri missään kun auto on ollut aina tallissa.sain auton kun täytin 18 isovanhemmilta.auto on toiminut hyvin mutta kone on vaan laiska...
Vastaa Viestiin