Moro!
Niinkuin postien määrästä näkyy, niin tää on allekirjoittaneen eka posti. Olen tossa itse ajellut jo kymmenisen vuotta 87 mallisella 2.0 ascolla, ja ajattelin kysellä mitä mieltä muut täällä on ko. koslasta? Itse olen enemmän kun tyytyväinen kun ottaa auton iän huomioon. Työmatkoja tulee ajettua yli 100km päivässä ja ainakin maantiellä on plajon mukavampi ajettava kuin esmes kotiväen a-vectra. Tein viime vuonna aika totaalisen ruosteremontin, toivon vaan, että pellit pysyis ympärillä vielä mahdollisimman pitkään. Tarkoitus olis myöskín pitää se niin alkuperäisen näköisenä kun mahdollista. Tuolla vanhoissa topiceissa olikin jo jotain juttua, mutta antakaas tulla, minkälaisessa huudossa ascot on muiden omistajien mielestä?
AT
c-ascona
-
Kulmala
- 'Senator'

- Viesti:
Itellä on pikkasen pintaruostetta siellätäällä. massattu on joskus aikoja sitten pitäs alkaa tuossa talvella nuita ruosteita laittaan. kynnyslistat on kerran laitettu uusiksi. Kone ei syö öljyä mutta pikkesen vuotaa tiivisteen välistä. ajettu 230000km muuten on ihan hyvässä kunnnossa. Välistä tahtoo karstata konetta kaupunki ajossa kun nätisti körryttelee, sen jälkeen onkin aivan tukossa kone.
Mikko K.
Mikko K.
................................
BMW E46 -02
BMW E46 -02
-
Kulmala
- 'Senator'

- Viesti:
Ohjaustehostin olis kovasana. Mut kukas sitä nyt paikallaan kääntää =). ainoa että konepeltiin tuli uus painauma kun keveri hyppäs siihen. Jos olis ollu haulikko niin sille olis ollu käyttöä. Ruisku kone siinä vois olla kun tahtoo kaupungissa syödä 10l pintaa ja maantiellä jotain 7l.
Mikko K.
E-Mail:
mikko.kulmala@pp.inet.fi
<font size=-1>[ This Message was edited by: Kulmala on 2002-09-19 22:55 ]</font>
Mikko K.
E-Mail:
mikko.kulmala@pp.inet.fi
<font size=-1>[ This Message was edited by: Kulmala on 2002-09-19 22:55 ]</font>