Turbo calibran lämmöistä
Mulla koneen lämpömittari näyttää hieman alle 90°C motarilla ajaessa, pari astetta vaikuttaa onko hellepäivä vai ei, kaupungissa ne sitten alkaa nousta yli ton. Jos joutuu paljon ruuhkassa nyhjöttää niin menee lähemmäks sataa ja alkaa flekti pyörii ja lämmöt laskee alle 95°C, tarkkoja lukuja ei nyt muistu mieleen, kun ei ongelmia ole lämpöjen kanssa ollut.
Calibra turbo -93/94
Mulla varmaan toi lämpömittari näyttää hiukan liian vähä ku normi ajos ois alle 80 ja kaupungis 90-105 mut jos toi näyttää ton 10 liian vähä ni mulla lähtee flekti hiukan myöhään liikkeelle ku se lähtee mittarin mukaan 105...On 2004-06-07 11:00, Heimo wrote:
Mulla koneen lämpömittari näyttää hieman alle 90°C motarilla ajaessa, pari astetta vaikuttaa onko hellepäivä vai ei, kaupungissa ne sitten alkaa nousta yli ton. Jos joutuu paljon ruuhkassa nyhjöttää niin menee lähemmäks sataa ja alkaa flekti pyörii ja lämmöt laskee alle 95°C, tarkkoja lukuja ei nyt muistu mieleen, kun ei ongelmia ole lämpöjen kanssa ollut.
"Elämä opettaa, kuolema lopettaa"
"kalikan raato ja 1.5bar"
"kalikan raato ja 1.5bar"
Onko sulla jotain faktaa tosta,On 2004-06-07 18:06, Calibra_46 wrote:
78 taitaa olla se normaali lämpötila.
kun toi taitaa olla ei siltä kuulosta
Jos toi lämpömittarin näyttö menee tasaisin välein, niin eihän toi edes nousisi pois siniseltä alueelta noilla lämpötiloilla.
Mulla ainakin eka lukema on 90°C mittarissa,
ja sitä alempi viiva olisi tällöin 87.5°C
Jossa toi mittarin viisaari tuntuu viihtyvän...
Selvennä ihan rauhassa, kun emmä tajuu
-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti: