Jippii
-
BanaaniSorsa
- 'Senator'

Onko odotettavissa eurojen laittoa siihen automaattilaatikkoon? ku ei mistään löydä infoo vecun automaatista. Sit vielä, et meneekö siinä vapaa päälle jos paikallaan polkee jarrua? Olin joskus lukevinani jostain et ku se on vapaalla ja nostaa kaasulla kierroksia ja vapauttaa jarrun ni voi kiihdyttää aika ripeesti.
Ei se ihan niin vapalle mene kuin mitä varmaan tarkoitat. Kyllä siellä vaihda on päällä kun keppi on D asennossa. Opelin huoltokirjassa kyllä sanotaan että "vapaa" menee päälle kun ei paineta kaasua ja jarru on päällä. Itse en oikein huomaa tuota vapaata. Mutta kyllä vähän aikaa voi painaa kaasua ja jarrua yhtäaikaa kun haluaa nopeamman lähdön.On 2004-06-10 13:08, Alisti wrote:
Onko odotettavissa eurojen laittoa siihen automaattilaatikkoon? ku ei mistään löydä infoo vecun automaatista. Sit vielä, et meneekö siinä vapaa päälle jos paikallaan polkee jarrua? Olin joskus lukevinani jostain et ku se on vapaalla ja nostaa kaasulla kierroksia ja vapauttaa jarrun ni voi kiihdyttää aika ripeesti.
Enpä usko että siihen rahaa joutuu laittamaan, varsinkin jos öljyt on muistettu vaihtaa.
-Mikko
-
Reino Reikäleipä
- 'Admiral'

Nouseeko tollaisen hinta veroineen ja matkoineen viiteentoista tonniin? Mietin vaan sitä, kun esim. Suomenojan Länsiautossa on jo puoli vuotta ollut myynnissä Vectra 2.6 5-door Sport vm. -01. Kilometrejä 75 tkm ja kunto priima. Manuaalivaihteet. Niin että kannattaako haku, jos tuonkin pyynti on 19.900,-?On 2004-06-10 12:56, Alisti wrote:
noin kympin ja priima kunnossa. Yritän vain saada itseäni uskomaan, että automaatti o ihan hyvä. Mulla oli koeajossa manuaali v6(rakastuin) ja en tiedä sit miten auto muuttuu kun on automaatti.
"jos kaikki maailman pullonavaajat asetettaisiin jonoon päiväntasaajalle olisi siinä alkuperäisväestöllä ihmettelemistä"
<font size=-1>[ This Message was edited by: Obelixti on 2004-06-12 23:17 ]</font>