Jippii

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Alisti
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Alisti »

Huomenna etelään ja lauantaina takasin v6 vectralla=) vituttaa vaan ku jetta ei kestäny huomiseen saakka. Vectra on neitseellisessä kunnossa joten joudun vaivaamaan teidän päätänne kun kyselen sitten vinkkejä sen optimointiin..palailemisiin
BanaaniSorsa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja BanaaniSorsa »

Ostat siis V6 vecun? Paljonko köyhdyt ja millaisessa kunnossa?
Alisti
'Kadett'
'Kadett'

noin kympin ja priima kunnossa. Yritän vain saada itseäni uskomaan, että automaatti o ihan hyvä. Mulla oli koeajossa manuaali v6(rakastuin) ja en tiedä sit miten auto muuttuu kun on automaatti.
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

Minulla on automaatti. Sillä on todella kiva kruisailla, mutta ratapäiville siitä ei ole. Toimii hyvin ja V6:sella on kiva "murisuttaa" konetta automaattilaatikolla.

-Mikko
Audi S4 Biturbo
Alisti
'Kadett'
'Kadett'

Onko odotettavissa eurojen laittoa siihen automaattilaatikkoon? ku ei mistään löydä infoo vecun automaatista. Sit vielä, et meneekö siinä vapaa päälle jos paikallaan polkee jarrua? Olin joskus lukevinani jostain et ku se on vapaalla ja nostaa kaasulla kierroksia ja vapauttaa jarrun ni voi kiihdyttää aika ripeesti.
Alisti
'Kadett'
'Kadett'

Eikö kukaan tiedä? noh se auta ku kokeilla.
TeBa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeBa »

Äijällä oli joskus tossa 2.oi A Omppu automaatti...sillä harjoittelin 2 ekaa ajokortti vuotta (talvella oli kivaa) :smile: Viisaammat kertokoon enemmän....
MB W201 190D OM605 powered with Holset
TeBa
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeBa »

Jahas meni kahteen kertaan :smile:

<font size=-1>[ This Message was edited by: TeBa on 2004-06-14 12:28 ]</font>
MikkoV
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MikkoV »

On 2004-06-10 13:08, Alisti wrote:
Onko odotettavissa eurojen laittoa siihen automaattilaatikkoon? ku ei mistään löydä infoo vecun automaatista. Sit vielä, et meneekö siinä vapaa päälle jos paikallaan polkee jarrua? Olin joskus lukevinani jostain et ku se on vapaalla ja nostaa kaasulla kierroksia ja vapauttaa jarrun ni voi kiihdyttää aika ripeesti.
Ei se ihan niin vapalle mene kuin mitä varmaan tarkoitat. Kyllä siellä vaihda on päällä kun keppi on D asennossa. Opelin huoltokirjassa kyllä sanotaan että "vapaa" menee päälle kun ei paineta kaasua ja jarru on päällä. Itse en oikein huomaa tuota vapaata. Mutta kyllä vähän aikaa voi painaa kaasua ja jarrua yhtäaikaa kun haluaa nopeamman lähdön.

Enpä usko että siihen rahaa joutuu laittamaan, varsinkin jos öljyt on muistettu vaihtaa.

-Mikko
Reino Reikäleipä
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Reino Reikäleipä »

On 2004-06-10 12:56, Alisti wrote:
noin kympin ja priima kunnossa. Yritän vain saada itseäni uskomaan, että automaatti o ihan hyvä. Mulla oli koeajossa manuaali v6(rakastuin) ja en tiedä sit miten auto muuttuu kun on automaatti.
Nouseeko tollaisen hinta veroineen ja matkoineen viiteentoista tonniin? Mietin vaan sitä, kun esim. Suomenojan Länsiautossa on jo puoli vuotta ollut myynnissä Vectra 2.6 5-door Sport vm. -01. Kilometrejä 75 tkm ja kunto priima. Manuaalivaihteet. Niin että kannattaako haku, jos tuonkin pyynti on 19.900,-?

"jos kaikki maailman pullonavaajat asetettaisiin jonoon päiväntasaajalle olisi siinä alkuperäisväestöllä ihmettelemistä"

<font size=-1>[ This Message was edited by: Obelixti on 2004-06-12 23:17 ]</font>
koukkula
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja koukkula »

ootko ulukomailta hakemasa sitä?
Vastaa Viestiin