Eli taas näitä aloittelijan kysymyksiä. Tarkoituksena olisi kuljettaa takakontissa olevaan vahvistimeen virtakaapeli vasenta kylkeä pitkin. Ei ongelmia muuten, mutta miten helvetissä saan johdon konehuoneeseen. Muutama reikä löytyy polkimien luota, mutta yksikään ei tunnu johtavan konehuoneeseen.
Joten mitä kautta te olette kuljettaneet virtakaapelin konehuoneeseen?
Autona A-vekkuli vuodelta -90
Ps. Mitenkäs herätekaapelin kanssa, mihin se oikein pitää kytkeä (perstuntumalla muistelisin ISO-liittimen sinistä kaapelia, jossa valkoisia raitoja, mutta enpä sellaista löytänyt)
Aloittelijan kysymys vahvistimen virtakaapelista
Kyllä sieltä jostain menee konehuoneen puolelle valmis reikä. Kannattaa lähteä tutkimaan konehuoneesta sisällepäin ja katsoa mistä ne kaikki piuhat sinne menee kyllä sieltä löytyy. Ei ainakaan tähän mennessä ole tullut autoa vastaan josta ei olis reikää löytynyt
.
Herätteen paikan näet soittimen ohjekirjasta yleensä ollut mitä itse olen asennellut niin sinivalkoinen.
Herätteen paikan näet soittimen ohjekirjasta yleensä ollut mitä itse olen asennellut niin sinivalkoinen.
Joo...Itse laitoin jonkun aikaa sitten kyseisen piuhan samanlaiseen autoon ja hyvin meni. Eli kuskinpuolen iskarista jonkun matkaa taaksepäin löytyy reikä josta menee johtonippu sisään, siihen samaan reikään kun työnnät sen johdon niin tulee ulos kutakuinkin ulos kytkinpolkimen yläpuolelta. Onnea matkaan!