Aloittelijan kysymys vahvistimen virtakaapelista

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
MadFin
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja MadFin »

Eli taas näitä aloittelijan kysymyksiä. Tarkoituksena olisi kuljettaa takakontissa olevaan vahvistimeen virtakaapeli vasenta kylkeä pitkin. Ei ongelmia muuten, mutta miten helvetissä saan johdon konehuoneeseen. Muutama reikä löytyy polkimien luota, mutta yksikään ei tunnu johtavan konehuoneeseen.

Joten mitä kautta te olette kuljettaneet virtakaapelin konehuoneeseen?

Autona A-vekkuli vuodelta -90

Ps. Mitenkäs herätekaapelin kanssa, mihin se oikein pitää kytkeä (perstuntumalla muistelisin ISO-liittimen sinistä kaapelia, jossa valkoisia raitoja, mutta enpä sellaista löytänyt)
MadFin
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Vai onko ainoa keino porata reikä?
_Mikko_
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja _Mikko_ »

poraa vaan reikä ni saat mieleiseesi kohtaan... kato vaan että et poraa mitään "tärkeää" samalla rikki...
"Terve" on huonosti tutkittu...
Sage
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Sage »

Kyllä sieltä jostain menee konehuoneen puolelle valmis reikä. Kannattaa lähteä tutkimaan konehuoneesta sisällepäin ja katsoa mistä ne kaikki piuhat sinne menee kyllä sieltä löytyy. Ei ainakaan tähän mennessä ole tullut autoa vastaan josta ei olis reikää löytynyt :smile:.

Herätteen paikan näet soittimen ohjekirjasta yleensä ollut mitä itse olen asennellut niin sinivalkoinen.
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

Minä tein auton johtosarjan läpivientikumiin myös virtakaapelille reiän. Hyvin se siihen mahtui...
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
tt-racing
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja tt-racing »

Joo...Itse laitoin jonkun aikaa sitten kyseisen piuhan samanlaiseen autoon ja hyvin meni. Eli kuskinpuolen iskarista jonkun matkaa taaksepäin löytyy reikä josta menee johtonippu sisään, siihen samaan reikään kun työnnät sen johdon niin tulee ulos kutakuinkin ulos kytkinpolkimen yläpuolelta. Onnea matkaan!
MadFin
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Ookke, kiitoksia vastauksista. Nyt vain odotellaan sopivia ilmoja (Kirottu sade ja hallin puute)

Ja tt-racingin ohjeilla löytyi sopiva rako, hieman joutui kyllä työstämään.

<font size=-1>[ This Message was edited by: MadFin on 2004-06-18 23:26 ]</font>
Vastaa Viestiin