Omega 3000 24V
Kyllä noi koneet on melko kestäviä, kunhan muistaa vaihtaa alkuperäisen nokkaketjun vahvempaa (varaosanumero muuttunut jossain vaiheessa) eikä 300 tkm ole vielä paha lukema.On 2002-09-18 08:15, kakkis wrote:
Tiedossa olisi yksi 3000 Omega ja tiedustelisin omistajilta, kuinka kalliita ovat moottorin osat? Verrattuna vaikka 12V koneisiin? Myöskin muu info kiinnostaa. Kuinka pitkään ajelee, että kone rupee ole rempan tarpeessa? Noin ylipäätänsä?
Ylipäätänsä varaosaliikkeissä löytyy joitain osia moottoriin, mutta ei läheskään kaikkia. Lisäksi 24v lisä tuntuu joissain osissa olevan. Esimerkiksi tulpan johdot (bosch) maksaa 1000 mk pintaa.
Hyvä paikka osien hankintaan on erikoisrengas ekegren, josta saa alkuperäisosia kohtuu hintaa. Normaali varaosien saatavuuden saat selville katsomassa motonetistä omegan varaosat (yleensä varaosaliikkeissä sama valikoima).
Mielestä toi 24v kone on järkevä valinta omegaan.
ja joskus taka gummit kovilla kun oikein "lapsettaa".mutta sanoisin että ajettavuudeltaan tasapainosempaa autoa vaikea löytää varsinkin talvella, menee tosi hyvin ja voimaa riittää kun vaan lukko pelaa, ilmeisesti eroja lukoissa koska kaverin omppu ei meinaa millään ottaa 2 pyörällä.kone 24v muut vermeet 12v Varaosat no jaa meneehän niitä ja turha paljon kysellä pikku kylien liikkeistä(kokemusta) ja ketjusta vielä lopetti mulla ainakin lopetti yhteistyön 279 000 kohdalla ja se siitä eli sitä konetta ei enää laitettu minun toimesta mutta hyvinhän tuo senun konekkin hyrisee nyt tuolla pellin alla,KETJU VAIHTOON AJALLAAN OLI OPETUS
Onkohan 7000 euroa 3000:sta liikaa?
Auto juuri maalattu, rekistöröinty 90, ajettu n. 300tkm. Tuommoisia saisi Saksasta tänne tuotuna ilmeisesti jokusen tuhat euroa halvemmalla? Ja "ehkä" 100tkm vähemmän ajettuna.
<font size=-1>[ This Message was edited by: kakkis on 2002-09-26 10:12 ]</font>
Auto juuri maalattu, rekistöröinty 90, ajettu n. 300tkm. Tuommoisia saisi Saksasta tänne tuotuna ilmeisesti jokusen tuhat euroa halvemmalla? Ja "ehkä" 100tkm vähemmän ajettuna.
<font size=-1>[ This Message was edited by: kakkis on 2002-09-26 10:12 ]</font>
Itse maksoin saman verran, mittarissa 300tkm. Ostin pois ku se tuntu toimivan hyvi ja kuulin juttuja että 24V koneen pitäis olla kestävä. Autoni on käytännössä katsoen ruosteeton, johtuen ehkä siitä ettäauto oli majaillut koko ikänsä pienessä kylässä jossa ei ollut teitä talvisin juuri suolailtu. Luulisin ettet saa paljon halvemmalla edes saksasta tuotuna.
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Onko se sun autos punainen?On 2002-09-23 20:52, kiekki wrote:
Itse maksoin saman verran, mittarissa 300tkm. Ostin pois ku se tuntu toimivan hyvi ja kuulin juttuja että 24V koneen pitäis olla kestävä. Autoni on käytännössä katsoen ruosteeton, johtuen ehkä siitä ettäauto oli majaillut koko ikänsä pienessä kylässä jossa ei ollut teitä talvisin juuri suolailtu. Luulisin ettet saa paljon halvemmalla edes saksasta tuotuna.