uusien opeleiden ruoste ?
-
Opel bastard
- 'Kapitän'

-
Astra G-98
- 'Senator'

-
Opel bastard
- 'Kapitän'

98-99 G-Astroissa oli takakaarissa puutteellinen suojaus ja se korjattiin takuuna, jos joku vei tarkastettavaksi. Itse vein 99 mallin heti kutsun saatuani. En tiedä mitä tekivät mutta auto haisi pahalle sisältä hoidon jälkeen. Muutenhan G-Astra ruostuu kuin kala.
Exät: Corsa B ja C, 2x Astra G, Zafira B ja C.
Kattelin aika liudan -00 -> Vectroja läpi ennenkuin ostin oman, ja niissä ei näkynyt ongelmia. Kuulemma kori on sinkitty ikkunoista alaspäin tässä feisliftmallissa.
Lokasuojat on aika hyvin suojattu muovilla, ja helman muovit suojaa kiven iskuilta. toisen etulokarin reunasta mulla on lähtenyt maalia, se on suoraan kivisateessa. Pitäis paikata ja suojata.
Normaaleja kiveniskuja on konepellissä, mutta niitä nyt tulee mihin vaan. Paitsi uuteen Lagunaan jossa on harjateräsmaski ja muovikonepelti... hyvä idea. Ehkä se maski siinä suojaa enemmän, konepelti alkaa aika ylhäältä.
Lokasuojat on aika hyvin suojattu muovilla, ja helman muovit suojaa kiven iskuilta. toisen etulokarin reunasta mulla on lähtenyt maalia, se on suoraan kivisateessa. Pitäis paikata ja suojata.
Normaaleja kiveniskuja on konepellissä, mutta niitä nyt tulee mihin vaan. Paitsi uuteen Lagunaan jossa on harjateräsmaski ja muovikonepelti... hyvä idea. Ehkä se maski siinä suojaa enemmän, konepelti alkaa aika ylhäältä.
-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017
-
Astra G-98
- 'Senator'

Ja muovilokarit edessä.On 2004-06-24 08:56, bartcev wrote:
Kattelin aika liudan -00 -> Vectroja läpi ennenkuin ostin oman, ja niissä ei näkynyt ongelmia. Kuulemma kori on sinkitty ikkunoista alaspäin tässä feisliftmallissa.
Ja semmosta kivaa vikaa niissä on ollut, että vastakappaleiden pistehitsaukset irtoaa korista ja loppujenlopuksi koko pask* irtoaa.On 2004-06-23 22:16, Juken wrote:
Kiertelin tässä taannoin JKL:N autoliikkeitä ja tutkin reilun 10 B Vectran takaoven lukon vastinkappaleen ympäristön j a vain kahdessa ei ollut ruostetta. Vuosimallit oli väliltä 96-00 ja ruostetta löytyi myös jo 99-00 malleista. Omassakin ruvennut puskemaan ruostetta toisella puolella.