Ohjurikumien vaihdon yhteydessä vois sitte samalla nämä ohjurit hankkia ja sorvauttaa niihin ne urat kumeja varten.
Elikkä onnistuneeko näitten ohjureiden vaihto kotikonstein? Ja mitä työkaluja tarvitaan moiseen hommaan, lähtevätkö vanhat irt ja uudet paikalle ilman puristinta?
Venttiiliohjurien vaihdosta 16V-myllyyn
Ei niitä ohjureita tarvitse vaihtaa/irroittaa, urien sorvauksen vuoksi.
Urat koneistetaan istukantyöstö laitteesta(esim. Mira) jalostetulla "jyrsimellä", eli ohjari itse toimii keskittimenä/ohjauksena työstössä, siis sorvia ei tarvita.
Kannen olessa paikallaan moottorissa ja venttiilin tietysti ohjarissa, voisi ajatella jotain "kierrepakka" tyylistä työkalua uritukseen, tätä olen kuullutkin käytettävän, mutta ei ole omia kokemuksia.
Varmaan sopiva liimakin löytyisi ajamaan asiaa??
Ohjarit eivät saa lähtä ilman puristinta, käytännössä mahdotonta vaihtaa kannen ollessa paikallaan
<font size=-1>[ This Message was edited by: Elmeri on 2004-06-29 15:13 ]</font>
Urat koneistetaan istukantyöstö laitteesta(esim. Mira) jalostetulla "jyrsimellä", eli ohjari itse toimii keskittimenä/ohjauksena työstössä, siis sorvia ei tarvita.
Kannen olessa paikallaan moottorissa ja venttiilin tietysti ohjarissa, voisi ajatella jotain "kierrepakka" tyylistä työkalua uritukseen, tätä olen kuullutkin käytettävän, mutta ei ole omia kokemuksia.
Varmaan sopiva liimakin löytyisi ajamaan asiaa??
Ohjarit eivät saa lähtä ilman puristinta, käytännössä mahdotonta vaihtaa kannen ollessa paikallaan
<font size=-1>[ This Message was edited by: Elmeri on 2004-06-29 15:13 ]</font>