Kokemuksia Irmscherin powercap:istä (C20XE)
Ite vaihoin sen letkun ainakin kokonaan, joku huohutus letkuhan se kaiketi on. Ja niille jotka laitatte nyt sen kartiofiltterin sinne, niin laittakaa joku alumiinilevy/tehkää skooppi konepeltiin, että se saa kylmää ilmaa nimittäin muuten käy niin päin että viritys pienentää tehoja ei nosta 
Eli kylmää ilmaa tarttee, orkkis koteloonhan menee se letku sielt alaalt esmes.
Eli kylmää ilmaa tarttee, orkkis koteloonhan menee se letku sielt alaalt esmes.
Hyvin sanottu sieltä perältä. Hengitystähän on tarkotus parantaa .Ilman saanti paranee ja ilman paine nousee kun iso sfi törky boxi katoaa tieltä pois ja pitäähän sen sit hengittää viel sen putkiston kautta vielä kanssa tehon nousu jää pieneksi tai jopa huononee mikäli jokin mättää . Itellä tuli aika onnistunut homma ton virittelyn ansiosta. Kyl huomaa ku 100km/h vauhdissa 5 vaihteella auto niiaa heti ku kaasua painaa ja vauhti nousee... ! Mut aika paljos rahaa on mennytkin tohon....
Minkäslaista kartiofiltteriä suosittelette tuohon? En koteloitua raaski ostaa, mielummin itse pajailen siihen jonkinmoisen seinämän konetilaan tai koteloin itse. Saa harrastaa 
Huomasin tuolla sprintissä konepeltien alle kurkkiessa, että en nähnyt yhtäkään koteloitua kartiofiltteriä kilpa-autossa... Kaikissa oli normaali tai vaahtomuovinen suodatin. Se oli kyllä useinmiten eristetty konetilasta väliseinällä.
Huomasin tuolla sprintissä konepeltien alle kurkkiessa, että en nähnyt yhtäkään koteloitua kartiofiltteriä kilpa-autossa... Kaikissa oli normaali tai vaahtomuovinen suodatin. Se oli kyllä useinmiten eristetty konetilasta väliseinällä.
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ei ole mikään huohotusletku, vaan tyhjäkäyntimoottorin letku.On 2004-07-03 19:18, datzka wrote:
Ite vaihoin sen letkun ainakin kokonaan, joku huohutus letkuhan se kaiketi on.
Sitä kautta moottori saa ilmaa kiinni olevan kaasuläpän ohi tyhjäkäynnillä.
Siihen voi tehdä jatkopätkän, tai sit vaihtaa koko letun pidemmäksi.
Tarviiko joku vielä noita powercappeja toinen tilaus olis tossa jonkun ajan päästä lähdössä sit eteen päin koska tilaajia on ilmaantunut lisää!!! hinta 139,-€ + matkahuollon rahti
ilmotusta mun sähköpostiin jos haluaa tommosen !
tuomo_taipale@hotmail.com
Vain sitovat tilaukset otetaan vastaan
Täydellinen nimi osoite ja puhelin numero
tilaus on sitova jotenka jos et nouda lähetystä niin se laskutetaan silti.
Tarviiko joku vielä noita powercappeja toinen tilaus olis tossa jonkun ajan päästä lähdössä sit eteen päin koska tilaajia on ilmaantunut lisää!!! hinta 139,-€ + matkahuollon rahti