Mikä mp3 soitin kannattaa ostaa? Kokemuksia kitupiikki.netis
Tänään töistä tullessa huomasin että soittimeni oli tullut. Hetken jo luulin ettei se tule ollenkaan...
Postiennakolla kun onnistus kitupiikistä tilaamaan niin uskoisin että asiakkaita olisi heillä enemmän.
Loppujen lopuksi suhteellisen nopeaa toimintaa, tosin yhteydenpito ei minun osalta pelannut. Sähköpostin/puhelimen välityksellä ei tullut seurantakoodia saati ilmoitusta tavaran lähtemisestä (luulisi tuolla maksutavalla ilmoitusten lähtevän).
Postiennakolla kun onnistus kitupiikistä tilaamaan niin uskoisin että asiakkaita olisi heillä enemmän.
Loppujen lopuksi suhteellisen nopeaa toimintaa, tosin yhteydenpito ei minun osalta pelannut. Sähköpostin/puhelimen välityksellä ei tullut seurantakoodia saati ilmoitusta tavaran lähtemisestä (luulisi tuolla maksutavalla ilmoitusten lähtevän).
Mulla tuli Veeran mukana JVC KD-X997R (jos muistin tuon oikein) MP3-soitin, joka vaikuttaa vallan pätevältä kapistukselta!
4x50W lupaavat ja ainakin auton omien kajareiden kanssa soi hienosti. Radiopuoli on asiallinen ja MP3:t toistuvat kuten kuuluu, käyttömukavuus ja helppous luokkaa hyvä. (En saanut ohjekirjaa mukana ainakaan vielä, mutta ongelmia ei ole oikeastaan ollut.)
Laitteessa on vielä sulake, jossa kaksi asentoa - eli sulake asennossa 2 toimii ISO-liittimellä oikein (muistitoiminnot) Vectrassa.
Suosittelen ja kuitin perusteella on maksanut alle 350e.
4x50W lupaavat ja ainakin auton omien kajareiden kanssa soi hienosti. Radiopuoli on asiallinen ja MP3:t toistuvat kuten kuuluu, käyttömukavuus ja helppous luokkaa hyvä. (En saanut ohjekirjaa mukana ainakaan vielä, mutta ongelmia ei ole oikeastaan ollut.)
Laitteessa on vielä sulake, jossa kaksi asentoa - eli sulake asennossa 2 toimii ISO-liittimellä oikein (muistitoiminnot) Vectrassa.
Suosittelen ja kuitin perusteella on maksanut alle 350e.
-
astrailija
- 'Kadett'

Mul on panasonic CQ-C1400
ja ihan loistavasti on toiminut se on nyt n.vuoden ikänen eikä oo ollu tarvis vaihtaa...nii ja hintakin on ihan kohillaan...tosin mä oon lähettäny tonne panasonic.fi:hin pari s.postii et mist sais noit kaukkiksii ku siin on kyl valmius mut ei sil taida toi asiakaspalvelu pelata..
Mut jos joku tietää mist saa ni ilmotelkaa ihmees.
ja ihan loistavasti on toiminut se on nyt n.vuoden ikänen eikä oo ollu tarvis vaihtaa...nii ja hintakin on ihan kohillaan...tosin mä oon lähettäny tonne panasonic.fi:hin pari s.postii et mist sais noit kaukkiksii ku siin on kyl valmius mut ei sil taida toi asiakaspalvelu pelata..
Missä MP3 soittimessa on hyvä radio.Ainakin omassa JVC:n KD-LH7R:ssä on radio ihan perseestä.Heti ku rupeaa signaali heikkenemään niin rupeaa rätisemään.Ja on vielä aika "vaikea"käyttöinen toi JVC.
Olisko Pioneeri hyvä valinta hyvää MP3/viritin yhdistelmää etsivälle.
Olisko Pioneeri hyvä valinta hyvää MP3/viritin yhdistelmää etsivälle.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
- Lallevihtinen
- 'Diplomat'

- Viesti:
Itse tilasin kitupiikki.netistä digivahvistimen, vahvistin oli rikki jo uutena, lähetin takuuseen, laite kesti viikon ajan mennä sinne tehtaalle, sen jälkeen siellä se lojui n. 3-4 viikkoa, nyt sanottiin että sieltä lähti uusi laite tännepäin, mutta vielä ei ole näkynyt ja hiukan yli viikon olen odotellut. caraudiosta tilasin pioneerin deh-7600mp soittimen (jos nyt muistan mallin oikein), soitin saapui perille about viikossa ellei jopa aikaisemmin eikä mitään hämminkiä ole ollut.
<font size=-1>[ This Message was edited by: tuomas20 on 2004-07-27 16:35 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: tuomas20 on 2004-07-27 16:35 ]</font>
-
hauvavauva
- 'Admiral'

Itse kysyin aikoinaan jotain Panasonicilta ja vastaus tuli heti, ei valittamista.On 2004-07-26 19:37, Manu82 wrote:
Mul on panasonic CQ-C1400