Mikä mp3 soitin kannattaa ostaa? Kokemuksia kitupiikki.netis

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
CableGuy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja CableGuy »

Tänään töistä tullessa huomasin että soittimeni oli tullut. Hetken jo luulin ettei se tule ollenkaan...

Postiennakolla kun onnistus kitupiikistä tilaamaan niin uskoisin että asiakkaita olisi heillä enemmän.

Loppujen lopuksi suhteellisen nopeaa toimintaa, tosin yhteydenpito ei minun osalta pelannut. Sähköpostin/puhelimen välityksellä ei tullut seurantakoodia saati ilmoitusta tavaran lähtemisestä (luulisi tuolla maksutavalla ilmoitusten lähtevän).
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Sama homma kuin mulla tuon carstereocomponentsin kanssa, asiakasnumeroita sun muita tarvittavia koodeja tilauksen tilan seurantaan ei tullut mailissa, vaikka näin luvattiin nettisivuilla. Soitin vihdoin tuli eilen, 4 viikkoa tilauksen ja etukäteismaksun jälkeen.
Tenox
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tenox »

Mulla tuli Veeran mukana JVC KD-X997R (jos muistin tuon oikein) MP3-soitin, joka vaikuttaa vallan pätevältä kapistukselta!

4x50W lupaavat ja ainakin auton omien kajareiden kanssa soi hienosti. Radiopuoli on asiallinen ja MP3:t toistuvat kuten kuuluu, käyttömukavuus ja helppous luokkaa hyvä. (En saanut ohjekirjaa mukana ainakaan vielä, mutta ongelmia ei ole oikeastaan ollut.)

Laitteessa on vielä sulake, jossa kaksi asentoa - eli sulake asennossa 2 toimii ISO-liittimellä oikein (muistitoiminnot) Vectrassa.

Suosittelen ja kuitin perusteella on maksanut alle 350e.
astrailija
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja astrailija »

Ittellä on se sonyn CDX-M8800 ja omasta mielestä he*****n hyvä soitin...! :smile:
-mii-
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja -mii- »

onks kellää kokemusta JVC KD-LH401 mp3 soittimesta?? tilasin semmosen kitupiikistä ja tällä viikol pitäis tulla..
topo68
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja topo68 »

Mulla soi Blaupunkt Los Angeles MP72 B-vecussa, ja auton oma näyttö toimii myös radiolle. Hyvin toimii.
Pienenä lisänä asennettu navigointilaite.
Manu82
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Manu82 »

Mul on panasonic CQ-C1400
ja ihan loistavasti on toiminut se on nyt n.vuoden ikänen eikä oo ollu tarvis vaihtaa...nii ja hintakin on ihan kohillaan...tosin mä oon lähettäny tonne panasonic.fi:hin pari s.postii et mist sais noit kaukkiksii ku siin on kyl valmius mut ei sil taida toi asiakaspalvelu pelata..

Mut jos joku tietää mist saa ni ilmotelkaa ihmees.
Opeca
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Opeca »

Missä MP3 soittimessa on hyvä radio.Ainakin omassa JVC:n KD-LH7R:ssä on radio ihan perseestä.Heti ku rupeaa signaali heikkenemään niin rupeaa rätisemään.Ja on vielä aika "vaikea"käyttöinen toi JVC.
Olisko Pioneeri hyvä valinta hyvää MP3/viritin yhdistelmää etsivälle.
Astra Caravan edition 2000/Taunus GXL 1975
Tenox
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Tenox »

Oman JVC:n radio ei oikein helppokäyttöisempi voisi olla. Tein juuri hiljan pidemmän reissun ja RDS toimi kuten kuuluukin, eli ilman että minä huomasin mitään.
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

On 2004-07-26 19:55, bb81 wrote:
Olisko Pioneeri hyvä valinta hyvää MP3/viritin yhdistelmää etsivälle.
Ainakin pioneerin viritintä on testeissä kehuttu.
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
tuomas20
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tuomas20 »

Itse tilasin kitupiikki.netistä digivahvistimen, vahvistin oli rikki jo uutena, lähetin takuuseen, laite kesti viikon ajan mennä sinne tehtaalle, sen jälkeen siellä se lojui n. 3-4 viikkoa, nyt sanottiin että sieltä lähti uusi laite tännepäin, mutta vielä ei ole näkynyt ja hiukan yli viikon olen odotellut. caraudiosta tilasin pioneerin deh-7600mp soittimen (jos nyt muistan mallin oikein), soitin saapui perille about viikossa ellei jopa aikaisemmin eikä mitään hämminkiä ole ollut.

<font size=-1>[ This Message was edited by: tuomas20 on 2004-07-27 16:35 ]</font>
hauvavauva
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja hauvavauva »

On 2004-07-26 19:37, Manu82 wrote:
Mul on panasonic CQ-C1400
ja ihan loistavasti on toiminut se on nyt n.vuoden ikänen eikä oo ollu tarvis vaihtaa...nii ja hintakin on ihan kohillaan...tosin mä oon lähettäny tonne panasonic.fi:hin pari s.postii et mist sais noit kaukkiksii ku siin on kyl valmius mut ei sil taida toi asiakaspalvelu pelata..

Mut jos joku tietää mist saa ni ilmotelkaa ihmees.

Itse kysyin aikoinaan jotain Panasonicilta ja vastaus tuli heti, ei valittamista. :smile:Omaani löysin kaukosäätimen huuto.netistä mutta kävin kysymässä myös Tampereella Megafoniasta mikä myi Panasonicin tuotteita. Kyseinen myymälä on lopetettu mutta nettisivut http://www.megafonia.fi toimii, ehkä sieltä voisi kysyä?
Babe
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Babe »

Suosittelen Saksan verkkokauppoja, halvempia kuin Kitupiikki ja palvelu toimii.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Babe on 2004-07-27 19:32 ]</font>
Vastaa Viestiin