suoritus kyky
-
astramaani
- 'Diplomat'

-
astramaani
- 'Diplomat'

-
blueranger
- 'Senator'

- Viesti:
Ei valittamista, mutta saisihan se aina parempikin olla 
Eli varsin hauska vempain kaupungissa ja maantiellä... Varsinkin nykyään, kun kaupungit on täynnä 1.3i tuninkirasseja, niin ihmiset herkästi sekoittavat Geiserin moisiin, niin pääsee välillä yllättämään
Hieman lisää saisi suorituskykyä olla... Jos tulevaisuudessa saisi puristettua 1/4 ajan 15.0x luokkaan, niin alkaisi riittää.
Eli varsin hauska vempain kaupungissa ja maantiellä... Varsinkin nykyään, kun kaupungit on täynnä 1.3i tuninkirasseja, niin ihmiset herkästi sekoittavat Geiserin moisiin, niin pääsee välillä yllättämään
Hieman lisää saisi suorituskykyä olla... Jos tulevaisuudessa saisi puristettua 1/4 ajan 15.0x luokkaan, niin alkaisi riittää.
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
-84 1.2S Corsa. Vakio, vain hiukan liian hidas ja silti lähdössä "keulii" sikana. Kahdenhengen roippeet kulkee matkaa kevyehkösti vaikka TR:n takaluukkuun mahtuu valtavasti roinaa...ja subi
Matkassa, nopeusrajoitusten puitteissa ajellessa (myös motarilla se kymppi yli) kulutus nelilovisella laatikolla alle 6l/100km...Siinä taitaa olla tämän himmelin suorituskyky. Broidilla on uudempi 1.3S...
Minä: On tää aikas paljon nopeempi ku toi mun ykskakkonen
Broidi: No niin no...

Minä: On tää aikas paljon nopeempi ku toi mun ykskakkonen
Broidi: No niin no...